Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 30 stycznia 2016

Razem - LO


Z potrzeby i tylko dla mnie powstało to LO.

Kiedyś zrobiłam sobie z córką takie selfie i wyszło z tego fajne zdjęcie, które czekało 

na właściwą oprawę. I wczoraj nareszcie się doczekało. 

















Dziękuję Wam, że tu zaglądacie, poświęcacie swój czas i pozostawiacie miłe słowo.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Beautiful creation but if you want to enter it into our competition you will need to add our challenge board image, our name & a link to our blog to be eligible for all our prizes. Thanks. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a unique layout! So beautiful to me! Thank you for playing with us @ More than Words! Please include all the above so you can be eligible for our prizes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh this is stunning! I sure hope that you can add in the mood board, our name and a link to our challenge to be eligible for a prize.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca! jaka "nieziemska"! Super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Strasznie podobają mi się te czarne "szkice" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. FANTASTIC Selfie! GORGEOUS layout... THANK YOU for joining us over @ More Than Words This month! x

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely layout! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful layout! Such an eye for detail! Great layers! All the best from More Than Words! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful creation ,thank you for joining us at Addicted to Stamps challenges
    hugs
    laurigami

    OdpowiedzUsuń