Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 20 stycznia 2016

Kochana Babcia


I oto moja kolejna propozycja kartki z okazji święta Babci.

Zrobiona z papierów Lemoncraft, które są po prostu genialne. 







Wyzwania:

1. http://beescrapshop.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-styczniowe-9-january-challenge.html - do 27.01

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka i przepiękna grafika! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka! I kolory i jej wyraz! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka :) świetne kolory ma :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) też uwielbiam tą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, chwyciła mnie za serducho :)

    OdpowiedzUsuń