Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowe wyzwanie Artistic Inspirations 147


Witam,

Dzisiaj rusza nowe wyzwanie w nowym roku 2016 po świątecznej przerwie

na blogu Artistic Inspirations.


Oto moja propozycja kartki z użyciem grafiki:

Stitchy Bear Ikes Art Blossom


Grafikę pomalowałam kredkami wodnymi (dawno temu kupionymi w Biedronce),

które świetnie sobie radzą w takim malowaniu.

Pochlapałam to nieco tuszami i taki mamy efekt końcowy






Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Sponsorem nagrody w tym wyzwaniu jest:


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

Wyzwania:


5 komentarzy:

  1. Przepiękna! Szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card, love the colours you have used and wonderful layout.

    OdpowiedzUsuń
  3. That is stunning :-) You make gorgeous creations !
    Thank you for making such a great project using my digis at StitchyBear.
    It is a pleasure to sponsor you and I hope you have enjoyed working with our images.

    Best wishes,

    IKE x

    On behalf of StitchyBear Digi Outlet

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красиво и нежно! Спасибо от блога "Жажда Творчества"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Необыкновенно карсивая, нежная открытка!!! Очень нравится) Спасибо от Жажды Творчества!

    OdpowiedzUsuń