Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 28 stycznia 2016

dcwv january stack-a-holick challenge zimowe LO


Witam serdecznie.

Dzisiaj na szybko wpadam, by Wam pokazać moje zimowe LO, które powstało do

najnowszego wyzwania Stack-a-holick Challenge wg zaproponowanej mapki.

Oto efekt:








Tak się prezentuje mapka:


Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu. 

Wyzwania:


Zainspirowały mnie kolory, brąz, niebieski, śnieżynki, mroźny widok. 



Zainspirował mnie śnieg, mroźny widok, biały i brązowy kolor. 



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Absolutely GORGEOUS!!! Wonderful job with the Jan Mood Board and love that sweet photo! Thanks for playing along this month! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Морозная страничка! Спасибо от блога Бумажное Вдохновение.

    OdpowiedzUsuń
  3. Спасибо от СкрапПуговки. Красивая зимняя страничка!

    OdpowiedzUsuń