Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 27 stycznia 2016

czekoladowe wyzwanie w Filigrankach


Cześć,

Dzisiaj rusza nowe czekoladowe wyzwanie na blogu Filigranki.

Ja zinterpretowałam to wyzwanie tak:


Jak tak patrzę na te moje twory to się zastanawiam, czy mam jakiś określony styl. Hm. 

A ta kartka jaki według Was styl przedstawia?

Vintage? Klasyczny to chyba raczej nie.

Do tej kartki  użyłam papieru Filigranki z kolekcji "Odważny debiut" brąz 05. 

Papier postemplowałam moim nowym stemplem, lekko go pokolorowałam tuszami

Distress i pędzelkiem na wodę. Oczywiście nie mogło zabraknąć chlapnięć zrobionych

białym tuszem Splash z 13Arts. Brzegi kartki oraz kół potuszowałam też 

tuszem Distress, żeby postarzyć kartkę. 


Grafika oczywiście od Janet










Produkty Filigranki użyte w pracy:

Odważny Debiut brąz 05 Tekturka TEKST 7a


Zapraszam serdecznie do udziału w najnowszym wyzwaniu.



Wyzwania:

1.  http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2016/01/wyzwanie1-bingo.html - do 31.01



2. http://shabby-scrap.blogspot.de/2016/01/blog-post_12.html - do 08.02

 

3. http://lilredwagon.blogspot.ca/2016/01/challenge-326-they-say-its-your-birthday.html - do 02.02

4. http://fleurpaper.blogspot.ru/2016/01/6.html - do 11.02



Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i za pozostawione słowo.

Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Agatko! Tak! Masz swój styl! jak robię karteczkę, gdzie jest stempel, maska, mgiełki, chlapanie, sznurek lub sizal to nazywam je "adziamarowe"...hahahaha....A propos, to właśnie wczoraj z jajkiem powstała :-D Buziaki! PS Praca jak zwykle...miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogata praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, taka nieco bałaganiarska. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic card! I really like the shabby chic look. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you a lot frpm CB Shabby scrap!

    OdpowiedzUsuń
  7. HI! I like your vintage card! This is my favorite style)
    Thank you from Shabby scrap!

    OdpowiedzUsuń