Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Filigranki wyzwanie nr 3


Witam wszystkich tu zaglądających bardzo serdecznie.

Dzisiaj ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Filigranki.

Tematem wyzwania jest inspiracja jednym z papierów marki Filigranki.

Ja wykorzystałam dokładnie ten arkusz na stworzenie LO.

Oto efekt:


Ramkę tekturową owalną pocięłam na kawałki i poutykałam po bokach zdjęcia,

a drugą dużą ramkę wyeksponowałam na zdjęciu.

Po raz pierwszy eksperymentowałam z kawą i wiem, że będę wracać do tego barwnika,

bo jest świetny. Kawą pofarbowałam ramki, dekorki i kwiatek z masy Marty Stewart,

wspomnianą wcześniej dużą ramkę oraz oczywiście tło i chlapania

też są pochodzenia "od kawowego".



Aby nawiązać do kolorystyki z papieru użyłam fioletową Ecolinę na poszczególne elementy pracy.


Chlapania gesso też nie mogło zabraknąć. Stemple w takiej pracy też są niezbędne.






Jak widać powyżej, nie potrafię zrobić minimalistycznego i prostego LO.

Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniu.


Produkty użyte:

Tekturka SPORT 15 Odważny Debiut brąz 05 NIEWINNOŚĆ 01 papier 30x30
ZACHWYT 02 papier 30x30

Wyzwania:




2. http://talya-club.blogspot.com/2015/12/13_14.html - do 13.01

3. http://studio75pl.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-1-challenge-1.html - do 30.01

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam



20 komentarzy:

  1. Amazing and wonderful page !! All the best from LGS~

    OdpowiedzUsuń
  2. What a sweet baby photo and I really love that flower! Thanks for joining us at LGS! ~DT Vivian

    OdpowiedzUsuń
  3. what a beautiful page! thanks so much for joining us at LGS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love what you did with the sketch. Thanks for playing at LGS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to "utykanie" spodobało! Piękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O Wow this is so stunning....I love every detail on your page.
    Thanks for joining us at LGS!!

    OdpowiedzUsuń
  7. All your elements look great, thanks for playing along with us at LGS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a sweet photo and pretty layout!! Thanks so much for joining in over at LGS!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful page!Thank you for joining us at LGS !

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a cool layout!! Love all the details & layers:))
    Thanks for sharing it with us @LGS!

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a stunning layout, your texture is amazing! Thanks for joining us at LGS!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful color and details.Love this page so much.Thanks for joining us at LGS.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! this is amazing! So glad you joined us at LGS!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love everything about your page. The photo i just beautiful, the framing of it is awesome and love the colours so much. Thanks for playing along at Let's Get Sketchy.

    OdpowiedzUsuń
  15. so nice! love this colors) thank you from DT Art Club UA

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykłe kolory i niezwykły scrap!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca i zdjęcie takie rozczulające :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful page!!! Thank you for joining us @LGS!

    OdpowiedzUsuń