Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 15 stycznia 2016

dzień dziadka - inspiracja dla Filigranek


Witam serdecznie w piątkowy (u mnie pochmurny) dzień.

Dzisiaj prezentuję kartkę z okazji Dnia Dziadka.

Do kartki użyłam papieru Odważny debiut turkus 06. 


Papier lekko potuszowałam na brzegach czarnym tuszem Distress, aby nadać fajny kontrast między 

papierem a bazą. Potuszowałam też delikatnie brzegi tekturki, aby były nieco przytłumione. 

Papier ostemplowałam, pod tekturką też pocieniowałam - 

dzięki temu kartka wydaje się bardziej przestrzenna. 

W ramkę tekturową wkleiłam grafikę z balonem. 

Musiałam dodać nieco białego gesso nałożonego przez maskę, 

parę chlapnięć czarnym Splashem i koniec. Kartka gotowa. 

Zapraszam na parę szczegółów. 




Materiały użyte:

Odważny Debiut turkus 06 Tekturka RAMKA 6 Tekturka TEKST 15a

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że podoba się Wam moja karteczka 

i zapraszam do sklepu zobaczyć jakie mamy tam wspaniałości. 

Pozdrawiam Agata (adziamar)

Wyzwania:



21 komentarzy:

  1. bardzo, bardzo ładna!!!
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Genialne tło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrapkowo.pl :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnorodna i ciekawa kolorystycznie praca
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za zgłoszenie pracy do wyzwania w Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, męska karteczka. Dziękuję za zgłoszenie pracy w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zgłoszenie w wyzwaniu:)
    Życzymy powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem na tak :) świetna męska kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Super. Jestem 3 razy na tak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Super. Jestem 3 razy na tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrowienia od CherryCraft :-) praca super

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta, elegancka... rewelacyjna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion i życzę powodzenia:

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna karteczka :) Śliczna
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne tło stworzyłaś do kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyszło :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TM Lesia Zgharda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень красиво! Спасибо, что вместе с нами, Lesia Zgharda!)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great!!! Thank you for joining us!
    Lesia Zgharda blog.

    OdpowiedzUsuń