Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 10 stycznia 2016

C&S z jeleniem


Bardzo lubię ten stempel. Kupiony w zestawie stempli dostępnych w sieci księgarń Matras.

Firma nie jest mi znana, ale za to cena tego zestawu po prostu powala 11,90 - szok termiczny

wiedząc ile potrafią kosztować takie zestawy.

Kartka prosta. kulki śniegu z recyklingu - pozyskane z kawałka styropianu.








Papier pochodzi z kolekcji zimowej firmy DCWV.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Świetna! Prosta, zimowa i z klasą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny papier! A kulki wymyśliłaś genialnie- świetnie wygladają:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka. Rewelacyjny pomysł z tymi kulkami :) Dziękuję, że podzieliłaś się info o stemplu. Tyle chodzę do Matrasu, a nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń