Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 18 maja 2013

ślubnie

Połączenie papieru z materiałem 
- to jest to co bardzo lubię.

Listki wycięte dziurkaczem z opakowania od ciastek. 
Kolorystyka nietypowa na ślub, ale cytat może też pasować na walentynki.


Wyzwania:

1. Keep it simple - mix it!


do 29.05

2. Scrapgang -

Wyzwanie # 44

BANERKI DO POBRANIA
do 26.05

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie wasze komentarze.
Pozdrawiam Was.

3 komentarze:

  1. śliczna kartka :) fajnie wygląda połączenie papieru z materiałem :) i bardzo mi się kolorystyka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń