Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 14 maja 2013

60 - cio lecie

Album na 60-tkę dla mojej cioci. 
Trochę było z tym pracy. 
Uwaga - dużo zdjęć.














Wyzwania:

1. Scrapgang -

Wyzwanie # 44 materiałowo


BANERKI DO POBRANIA
do 25.05

2. Namaste


do 25.05

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i wspaniałe komentarze, które dodają chęci do tworzenia.

Pozrawiam

8 komentarzy:

  1. Wspaniała i pracochłonna praca, świetna pamiątka..myślę, że ciocia będzie przeszczęśliwa:)Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album. Piękny prezent i miła pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna praca, taka dopracowana w każdym szczególe, solenizantce na pewno się spodoba, a zdjęcia sprawią, że łza zakręci się w oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Widać, że zdjęcia powklejane z pomysłem :) Cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa.. To Cię musiało kosztować naprawdę wiele pracy! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim candy:) Jest mi bardzo miło:D

    OdpowiedzUsuń
  6. praca czasem popłaca .. a efekt zadowala - co cieszy ...
    dziękuję za udział w wyzwaniu Ki DT Namste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie albumy to zawsze super prezenty:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie takie skrytki - harmonijki
    super pamiątka będzie:)

    dziękuję za udział w zabawie scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń