Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 13 maja 2013

dla mamy 2


Druga kartka dla mamy. Ostatnio mam duże plany na pewne projekty, ale niestety 
nie aż tak dużo czasu na realizację. 
Mam nadzieję, że w końcu go znajdę i będę mogła się pochwalić realizacjami. 
Napis od Jolagg. 
Papiery 7 dots studio i UHK. 

Ta kartka też powstała na warsztatach z Wiosanką, ale nie miałam czasu jej pokazać 


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze. 
Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Śliczna minimalistyczna praca. Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Sznureczek jest ekstra:)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    ----------------
    Zapraszam do mnie na candy (do 10 czerwca) :)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2013/05/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kompozycja - piękne papiery

    OdpowiedzUsuń