Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 8 maja 2013

komunia 2

Następna odsłona kartki komunijnej, tym razem dla dziewczynki. 

Stawiam na prostotę, która niestety czasem zabiera więcej czasu niż bogaciej zdobione kartki. 

Napis od Jolagg.




Wyzwania:

1. Smile and Scrap - perfect element


do 12.05

Dziękuję za przemiłe komentarze i odwiedziny. 
Pozdrawiam wszystkich.

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, cudny liść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zgadzam się, że proste kartki czasem są bardziej czasochłonne. Ja od wczoraj męczę się nad kartką Pierwszokomunijną i jak na razie idzie mi coraz gorzej :| chciałam zrobic prostą, ale chyba będzie dość mocno zdobiona. Albo zrobię zupełnie inną, jak już nic się nie da uratować ;)
    A Twoja kartka śliczna :) liść niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :D Pewnie, że czasem łatwiej napaćkać niż utrzymać ład i porządek w kompozycji- Tobie idzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna :) taka stonowana :) fajnie liść wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten liść..wspaniała karteczka, zrobiła na mnie ogromne wrażenie..Śliczna:) i b. delikatna

    OdpowiedzUsuń