Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 21 maja 2013

może dla mężczyzny?

Szybko sklejona karteczka. Chciałam, aby nadawała się dla mężczyzny.

Grafika roweru z The Graphics Fairy.


Jednak co zdjęcie zrobione za dnia, to za dnia. Lepiej się kartka prezentuje.


Wyzwania:

1. Go Scrap -#7 wg mapki

by Anula

do 21.05

2. Scrappo Inspiracje - paleta kolorystyczna Vairatki

 

do 15.06

3. 123 Scrapuj Ty


Wyzwanie#14- Męska kartka

do 04.06

4. The Paper Players #146



do 24.05


Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Super a cytat.. Za każdym razem czytam go śpiewająco jak kiedyś śpiewał Rysiek i jego "Dżem"!! Nadaje się dla faceta, mężczyzna i dla nastolatka - taka męska wyszła jak chciałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście szybko Ci poszło;) I efekt fajny;) Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrappo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa, rowerek super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. B.ładna. Myślę, że nie tylko dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kartka :) Dziękuję za udział (błyskawiczny!!) w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi , ja swoją też szybko skleciłam i założenia miałam takie same jak Ty :) :)

    I wyszło prawdziwie męsko!
    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu123scrapujTy!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a fun and different card, it's great! Thanks for joining us at the Paper Players this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bravo, tylko szybko jest jak nam opowjadasz ale jak my to wykonamy...

    OdpowiedzUsuń