Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 5 listopada 2013

niebieski w złocie

Oto moja pierwsza kartka świąteczna w tym roku.

Wykorzystałam słomkową ozdobę choinkową jako centralny element mojej kartki.

Jako tło użyłam papier pakowy z zeszłego roku.

No bo kto powiedział, że trzeba używać tylko papieru scrapowego?

Ja bardzo nie lubię wyrzucać (przez co cierpi mój kąt do pracy, który wygląda jak

składzik wszystkiego co może się kiedyś przydać) i bardzo lubię recykling.





Wyzwania:

1. The Ribbon Reel Challenge

http://theribbonreelchallenge.blogspot.com/2013/10/challenge-65-blue-white-and-gold.html 

do 10.11

2. Unscripted Sketches #229

Sketch_229 

do 09.11

Dziękuję Wam za wspaniałe komentarze i odwiedziny.

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. WOWSERS!!!! This is awesome! Gorgeous card! Thanks for playing at US!

    OdpowiedzUsuń
  2. My goodness, this is amazing. I'd love to know how you created it! Thanks for playing Unscripted Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! Beautiful colors and textures with incredible detail on every layer. WOW! Thank you for playing along with us at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń