Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 7 listopada 2013

chciałam podziękować


Teraz będzie bez zdjęć, ale krótko i na temat. 

Chciałam bardzo podziękować wszystkim, którzy tu do mnie zaglądają wiernie i 

pozostawiają po sobie ślad w postaci wspaniałych komentarzy, 

które mnie motywują do pracy. 

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa. 

Tak więc:

-Misiówa i spółka
- Katlus
- Mru
- Katarzyna Kowalczuk
- Niezwykły zakątek
- Sajciastyczna
- Paseczkowa

To są osoby, które w ostatnim czasie dosyć często tu zaglądają i przekazują mi miłe słowa. 

Chciałam Wam za to podziękować i podarować małą niespodziankę. 

Jeśli tu do mnie zajrzycie i przeczytacie ten post to proszę

wyślijcie mi maila na       adziamar@poczta.onet.pl. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja niespodzianka. 

Czekam na kontakt od Was. 

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę, jak miło :) dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jak miło, bardzo się cieszę za wyróżnienie i jestem ciekawa co to za niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło. Ale chcę tu podkreślić, że wpadam do Ciebie z wielką przyjemnością i komentuje z radością Twoje wspaniałe prace.:))Jest mi bardzo miło, za chwilkę odezwę się na maila:)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję dziewczynom:) Pozdrawiam Cię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany, jak miło :) ja też uwielbiam tutaj wpadać, robisz śliczne rzeczy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu bardzo fajny pomysł z niespodzianką, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej jak miło :) Ale teraz mam wyrzuty sumienia, że mimo wszystko nie tak często jestem jakbym chciała :( Lubię Twój blog i Twoją twórczość :) Na e-mail odezwę się jutro :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń