Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 17 listopada 2013

Aniołek


Tak mi się bardzo spodobał ten obrazek. Musiałam go wykorzystać.

Powstała taka oto kartka.






Wyzwania:

1. Anna'Scrap

 

do 17.11

2. Christmas Cards All Year Round Challenge Blog

Kartki świąteczne cały rok

do 30.11

3. Winter Wonderland -wróżki lub anioły

christmasblog

do 21.11

4. Scrap Memory

http://scrapmemory-challenge.blogspot.com/2013/10/s-files.html

do 20.11

5. Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra

CHNC challenge extra for November

do 30.11 

 



11 komentarzy:

  1. Kartka jest przesliczna :) A obrazek fantastyczny, klimatyczny i taki ciepły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tło, pięknie zrobiona kartka, bardzo magiczna, klimatyczna i taka..inna, ale ciekawa dla oka.Podoba mi się.Pozdrawiam ciepło!:)I powodzenia życzę we wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful vintage card, thanks for sharing at WW. I have some candy on offer

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful thank you so much for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    OdpowiedzUsuń
  5. This is an adorable card! Thanks for joining in with the Winter Wonderland Challenge this week! I have candy on my blog if you are interested :)
    Hugs Lynsey x

    OdpowiedzUsuń
  6. This is very pretty and delightful. Thanks for sharing this for CCAYR 'winter wonderland' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for entering this delightful card for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń