Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 27 września 2013

jesiennie


Spróbowałam zrobić coś jesiennego.

Spadające jabłka i liście zmieniające kolor.

Latem zebrałam kilka kawałków kory z drzewa i idealnie mi się tu przydała.








wyzwanie na:


Текущее задание - Унылая пора? Очей очарованье!

do 07.10

2. Scrap Time 



do 01.10

3. The Shabby Tea Room



do 29.09

3. Digital Paper by Janet



do 29.09

Dziękuję za odwiedziny i wasze wspaniałe komentarze.

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Piękna, jesienna praca,a jabłuszka wyglądają przeuroczo : )

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna :) kora wygląda wspaniale, dodaje kartce mnóstwo uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyszla fantastycznie !!! Podoba mi sie jak uzylas wszystkich materialow :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu TSTR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kartka:) obłędne jabłuszka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute and warm card!
    Thank you from Scrapogoliki ;)

    OdpowiedzUsuń