Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 5 lipca 2013

Kolejny powód do dumy - podwójny

Cóż za wspaniała nowina w ten pochmurny u mnie poranek. 

Odpalam stronę scrapki.pl, 

Kupuję w Scrapki.pl!

aby zobaczyć wyniki z tygodnia inspiracji- przytul się

i co widzę? Widzę, że moja praca ze współpracy z córcią została wyróżniona. 

Co za wspaniała wiadomość!!!!

Dziękujemy, dziękujemy baaardzo.

Oto wyróżniona praca:


Dziękuję i pozdrawiam wszystkich. 

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci i Twojej córci wspaniałego wyróżnienia i...cieszę się razem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy razem z Marysią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo:-) Ogromnie miło jest być wylosowaną w jakiejś zabawie, ale zawdzięczać wygraną własnej pasji, a nie szczęściu, to coś pieknego:-)
    Bardzo przytulny:-) scrap:-)

    OdpowiedzUsuń