Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 15 września 2013

chwile...

Kartka powstała bez konkretnego przeznaczenia.

Po prostu pojawił mi się w głowie pomysł.

Bardzo lubię ten tekst " W życiu piękne są tylko chwile".

Ten czas (zegar) przemija tak szybko.

Chwile w naszym życiu są takie ulotne (piórka), że trzeba się cieszyć każdą minutą (zegar). 

A my zapętleni (sznurek) w tym pędzie życia znajdźmy chwilę na 

delektowanie się jego pięknem. 

Zamknij oczy, poczuj otaczające Cię zapachy i dotknij otaczające cię przedmioty -

poczuj ich fakturę. 

Poczuj ich piękno.

Ale się poetycko tu u mnie zrobiło. Taka potrzeba chwili - dlatego ten dopisek.





Zgłaszam ją na kilka wyzwań.

Wyzwania:

1. W The Shabby Tea Room - Clock


do 15.09


2. W Rapakivi - ekspresowe 


do 15.09

3. Papercraft Star #161


do 16.09

4. Belle Fleur - wyzwanie pierwsze

Текущее Задание

do 24.09

10 komentarzy:

  1. Piekna, lekka i bardzo elegancka :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu TSTR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest piękna! Lubię takie klimaty :) Chyba muszę już coś w tym stylu zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo klimatyczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh this is stunning!! I really live your card ... Thanks so much for playing along at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful project! Love all the different elements you have used in this. Thank you for playing with us this week over at the Papercraft Star.
    Anitra

    OdpowiedzUsuń
  7. LOVE your colors and the twine and clock and all of your FAB details! THIS is just STUNNING! THX for playing with us at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Absolutely gorgeous! And this netting is stunning! Thank you for playing with Belle Fleur!

    OdpowiedzUsuń