Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 22 czerwca 2017

wakacjne LO dla Beaty


No tak.

Taką formę pracy lubię najbardziej, mazianie, chlapanie, stemplowanie,

jeden wielki bałagan. Jaka szkoda, że ciągle mam za mało czasu na ten typ

scrapbookingu. Wiecznie sobie powtarzam, że więcej nad tym posiedzę,

ale życie okazuje się inne.

Tym razem zrobiłam LO - wakacyjne w wodnych kolorach, podkreślonych zielonym kolorem.

Jakie media poszły w ruch?

Gesso, farby 13Arts, mgiełki 13Arts, tusz, kredki wodne.




















Pracę zgłaszam na wyzwanie:




2 komentarze:

  1. So gorgeous entry in our challenge! !!! Thank you so much for playing with us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great job on your background!! Thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń