Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 14 czerwca 2017

Use your imagination - nowe wyzwanie na Sisterhood of Crafters - pamiątka komunijna


Jak użyć wyobraźni? Taki temat jest najnowszego wyzwania na blogu


Ja w mojej propozycji pokombinowałam jak można wykorzystać

 takie drewniane pudełko wyglądające jak książka.

I wymyśliłam sobie księgę - pudełko pamiątkę na I Komunię świętą

jakie wykonałam dla mojej chrześnicy.

Pudełko drewniane jak i papiery z Białe Kruczki - kolekcja Agi Borys -

 kupione w sklepie Gosi Szutko - "Pracownia Niebanalnie Kreatywna".

POLECAM!!! Znajdziecie tam wiele wspaniałych produktów.

Koniec gadania, zapraszam do oglądania.






Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i zapraszam 

do udziału w wyzwaniu The Sisterhood Of Crafters.

Pozdrawiam serdecznie.




3 komentarze: