Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Misiak wybiera się na roczek

Witam Was wszystkich serdecznie.

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę na roczek gdzie wykorzystałam Digi Stempel -

Miś z balonikiem AniL5.

Ta grafika jest idealna do wszelki prac dziecięcych, urodzinowych, zaproszeń.

Czy nawet do albumów.

Stempelek można całkowicie pokolorować lub tak jak ja zaznaczyć

kolorem jeden z elementów obrazka. 




Użyta grafika:

Miś z balonikiem- AniaL5

Praca została zrobiona z papierów DCWV



Dziękuję Wam bardzo za uwagę.

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja propozycja użycia grafiki.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz