Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 7 sierpnia 2015

Inspiracja ślubna dla Papelii

Witam Was bardzo gorąco, jak gorąco jest dzisiaj u mnie za oknem.

Na szczęście mieszkam niedaleko morza i u nas jest chociaż jakiś lekki powiew wiatru.

Nie wiem jak bym wytrzymała te upały w innym regionie Polski.

Przedstawiam Wam kartkę na ślub, w której wykorzystałam

Tekturka RETRO SZYLD v.03.


Tekturkę potraktowałam klejem i brokatem. 

A w szyldzie umieściłam właściwy napis. 






Wykorzystana tekturka

Tekturka Retro SZYLD v.03

Dziękuję Wam bardzo za uwagę i zapraszam do sklepu, gdzie można nabyć

tą wspaniałą tekturkę i wiele innych wzorów.

Pojawiły się też już i świąteczne nowości.

Pozdrawiam

  

1 komentarz: