Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 6 marca 2015

March 2015 Stack-a-holic challenge! LO

Na marzec stworzyłam dwie inspiracje na wyzwanie Stack-a-holic na blogu DCWV.

March 2015 Stack-a-holic challenge!



Tym razem prezentuję Wam LO z wakacyjnymi zdjęciami z Warszawy.

Dawno temu były zrobione te zdjęcia.


Trochę stempli dla nadania charakteru stronie. I kolorowe guziczki dla ożywienia.


Lubię ten stempelek kleks.


Parę chlapnięć oraz kilka kółek zrobionych farbkami z 13 Arts.


Nakleiłam też wspaniałą szklaną ramkę DCWV Mini Adhesive Mirrors - Colored Frames.


Tutaj przedstawiam Wam mapkę:

http://dcwvinc.blogspot.com/2015/03/march-2015-stack-holic-challenge.html

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz