Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 29 kwietnia 2014

gościnnie w zroby sama

Ostatnio zostałam wyróżniona na blogu Zroby Sama i zostałam gościem w następnym wyzwaniu. 

Należy stworzyć kartkę do poniższej mapki.
Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #26. До 30-го квітня 
Ja moją kartkę robiłam w okresie przed Wielkanocą, dlatego jeszcze raz dzisiaj wielkanocnie. 

Tu stempelek, tam Glossy Accents, troszkę sizalu, fasolka pochlapana i taki wyszedł efekt. 





Wyzwanie trwa do 20.05.

Zapraszam Was bardzo gorąco do udziału w tym wyzwaniu.

Dziękuję za liczne odwiedziny i wspaniałe słowa jakie tu pozostawiacie.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz