Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 11 lutego 2013

kolejna karta albumu z katalogu


Niedawno powstała okładka do tego albumu tu, a teraz czas na wnętrze.

Stwierdziłam, że fajnie by było tworzyć ten album wg wyzwań kolorystycznych, tematycznych, 
wg proponowanych mapek na różnych portalach o scrapbookingu.

Oto pierwsza odsłona jednej z pierwszych kart katalogu adoptowanego na album.





Zgłaszam się więc tu:

1. Strona zrobiona wg mapki - ScrapMapka #23
w Scrap Map


do 22.02

2. wyzwanie#3- kropki, kropeczki w Kreatywnym Polu


do 11.02

3. Użyłam papierów z Lemonade, dlatego zgłaszam tą pracę do Fan miesiąca



do 20.02

4. ILS - paleta barw



do 27.02

5. Ponieważ nie brakuje tu serc i dużo serca włożyłam w tą stronę,
zgłaszam ją na wyzwanie w UHK Gallery
"PRACA Z SERCEM"

do 22.02

3 komentarze: