Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 15 lutego 2013

bo szkoda wyrzucić do kosza....

Najłatwiej byłoby wyrzucić to pudełko po kremie. 

Ale nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała coś z tym zrobić. 

Tak je okleiłam i kiedyś zostanie wykorzystane na spakowanie prezentu dla jakiegoś 

jubilata tudzież solenizanta. 

Oto efekt mojej pracy:






A tak wyglądało pudełko przed przeróbką. 


Zgłaszam je na wyzwanie:

1. Wyzwanie nr 16 - Metamorfoza pudełka


do 28.02


2 komentarze:

  1. Widzę, ze artystyczne z Ciebie dusza:) Świetnie odrestaurowałaś to pudełeczko i życzę powodzenia w wyzwaniu!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Merci beaucoup, de participer a mon candy et bienvenue à mon blog! Cela me fait très plaisir et je te souhaite beaucoup de chance!
    Toi aussi, tu n'aimes pas jeter!! Elle est superbe ta box!!!
    ....et ton français est parfait!!

    Bises Rosi

    OdpowiedzUsuń