Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 18 grudnia 2015

Scrapuję dla WOŚP po raz drugi


Podobnie jak w zeszłym roku biorę udział w akcji Skarpuję z Sercem dla WOŚP.

Wspieram bardzo całą tą akcję zbiórki pieniędzy, bo niestety gdyby nie WOŚP to nie 

byłoby niczego w naszych szpitalach. 

Chciałam zrobić coś od serca. I cieszę się, że jestem w stanie coś przygotować, 

co może wspomóc WOŚP. 

W tym roku przygotowałam kalendarz romantyczny. 

Chciałam, aby ta osoba, która wylicytuje ten kalendarz miała przez cały rok 

wspomnienie swojego wspaniałego gestu. 

Poniżej zdjęcie w trakcie cięcia papierów. 


A tutaj efekt końcowy. 

Na kalce odbiłam stempel, następnie nałożyłam puder do embossingu i w ten sposób 

powstał przeźroczysty wzór. 

Zapraszam na kilka fotek ze szczegółami. 







Chciałam szczególnie podziękować dziewczynom, które organizują tą całą akcję

i zajmują się zapleczem czyli harmonogramem, odbiorem przesyłek ,

wstawianiem ich na aukcje na allegro,

a na końcu wysyłką już do nabywców wszystkich wspaniałych prac.

Tyle pracy z ich strony, cierpliwości i wytrwałości.

To nie jest łatwe to wszystko ogarnąć, połączyć i nie zwariować.

BRAWO WAM!!!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Oczywiście wszystkich serdecznie zapraszam na bloga

http://skrapu-scrap-dla-orkiestry.blogspot.com/

gdzie możecie obejrzeć prace jakie powstały na edycję 2016.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

Agata Seńko (adziamar)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz