Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 14 września 2015

wyzwanie Papelia


Ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Papelii.

Tym razem proponujemy wykonanie dowolnej biało-czarnej pracy z kropkami. 
Obowiązujące kolory to biały i czarny, ewentualnie neutralny beż lub ecru ale tylko wtedy, kiedy nie ma możliwości zastąpienia go bielą i w minimalnym stopniu ( nie więcej niż 5% całej pracy).

Kropki powinny stanowić istotny i widoczny element pracy.
( samo kilka półperełek lub perełek w płynie się nie liczy ;) )

Oczywiście obowiązkową wytyczną jest użycie przynajmniej jednej tekturki, maski lub stempla. 

Oto moja propozycja - LO. 












Wykorzystałam:

 


 

Zapraszam Was bardzo serdecznie na to wyzwanie. 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz