Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 15 lipca 2015

nad morzem - LO na pierwsze wyzwanie w Papelii


Dzisiaj ruszyło pierwsze wyzwanie w Papelii - MORSKIE OPOWIEŚCI. 

Moja propozycja to forma LO i zabawy plażowe.

Ta forma to wspaniały rodzaj zachowywania w pamięci jak spędzamy wakacje.

 My często na plaży.

Pochlapałam, pociapałam, pozakreślałam, tu dodałam gazę, tam materiał,

gdzieniegdzie nitki, muszelki no i oczywiście papeliowe tekturki dla dopełnienia całości.



Tekturki potraktowałam gesso białym, gesso czarnym oraz metaliczną farbką z 13Arts.

No szare cienie zostały naniesione tuszem distress ink.







Wykorzystane tekturki:
Tekturka MORSKIE 02 Tekturka ŻAGLOWIEC Tekturka MEWA 02 (2szt)


Pracę zgłaszam przy okazji na następujące wyzwania:

Scrapki Wyzwaniowo


do 31.07

Scrap Club EKB


do

13 Arts


do 30.07

Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu. Macie czas do 31.07.

Dziękuję za każde pozostawione słowo.

Pozdawiam



18 komentarzy:

  1. Superb! You have done great layering! Love your project so much! Thanks for joining us at Scrapki-wyzwaniowo =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Tyle już widziałam "morskich opowieści", że myślałam,iż nic mnie nie zaskoczy....myliłam się:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne LO :) bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful page!! Amazing work.. love the ribbons! Thank you for playing with us at scrapki-wyzwaniowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. красота! отличная работа: чудесное фото, классное оформление. цветовая гамма покорила )) чудесное исполнение задания от блога "СКЕ"!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny projekt z mnóstwem pięknych detali :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This layout is amazing! Great design, it really captures the feeling of the beach....fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!amazing!Thank you so much for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a gorgeous beach page! Thanks for joining us at 13arts! x

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczna praca :) Cudowne przecierki <3 rewelacyjne detale, mogłabym patrzeć godzinami! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna praca, dopracowana w każdym szczególe <3 Dzięki za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita i wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca! Świetnie oddaje wakacyjne, morskie klimaty :) Bardzo podobają mi się wszystkie detale. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Amazing LO! Thank you for playing with us at 13arts!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fantastycznie pomalowałaś te tekturki! jejku! daj przepis :P dziękuję za wspólną zabawę wraz ze Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a beautiful layout. I love the ship- you painted it in such a way that it really looks like it's moving! Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing page! Lovely details! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń