Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 22 grudnia 2014

z gwiazdkami


Okazało się, że brakuje mi 8 kartek świątecznych, aby rozesłać po rodzinie.

Więc wczoraj kleiłam na szybkiego.

Tutaj pochlapana, nieco poplątana propozycja.





Materiały DCWV wykorzystane:

Kolekcja Candy Cane Lane

Wyzwania:

1. Assorti

do 10.01

2. Pracownia Szok

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-15-all-that-glitter.html
do 15.01

Błyszczące

3 komentarze:

  1. W tej karteczce jest wszystko, co uwielbiam! Piękna! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. REwelacyjna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń