Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 11 września 2014

nadchodzi jesień dls Digi Scrap

Oto moja jesienna inspiracja dla Digi Scrap.

Oczywiście związku z porą roku jaka się zbliża dzisiaj powieje jesienią na kartce

i opadną kolorowe liście.

Użyłam tak jak Grejsi i Renia świetnej grafiki  Klaudii: "Dziewczynka z parasolem".

Ale w nieco innej oprawie. Dużo liści, sizal nawiązujący do suchej trawy i sznurek, 

który mi się kojarzy ze żniwami i snopkami słomy.  






Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.

 Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. świetna kartka :) urzekły mnie te gruszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość jesieni na centymetr kwadratowy kartki zachwyca. Jako niepoprawna i niepohamowana wielbicielka jesieni jestem pełna zachwytu:-)
    Pozdrawiam serdeczniaście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! lubię jesień, choć pewnie jestem w mniejszości:)

    OdpowiedzUsuń