Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 8 sierpnia 2014

komplet w pudełku - gratulacje po raz kolejny

Taki drugi, klasyczny komplet powstał ostatnio u mnie. Gratulacyjny.

Ta praca powstała jako inspiracja do moich gościnnych występów

na blogu Cards Und More.








Zgłaszam ją na wyzwanie.
Wyzwania:

1. Cardabilities

 http://cardabilities.blogspot.ca/2014/07/sketch-reveal-104.html
do13.08

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. śliczna, ciekawe zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pretty card, hope you have a great time with us at Cards und More over the next two months. :) Julie DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, podoba mi sie kolorystyka, kwiatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, pięknie ją ukwieciłaś :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń