Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 28 stycznia 2014

pisane piaskiem - pierwsze prawdziwe LO


To jest moje tak naprawdę pierwsze prawdziwe LO. 

Zrobione na warsztatach organizowanych 26.01.2014 przez Wiosankę pod nazwą

"Babska niedziela".

Na warsztatach było twórczo, kreatywnie, wesoło i gwarno. 

W końcu 10 babek razem się zebrało - to cicho nie mogło być. 

Już dawno chciałam coś zrobić z tym zdjęciem mojej córci i w końcu trafiła się okazja.


Chcę tą pracę zgłosić na wyzwanie Scrap Around The World, 

gdzie trzeba było się zainspirować poniższym zestawem.

Mnie zainspirowała plaża, piasek i niebieski kolor.

Postaram się zrobić w świetle dziennym kilka zbliżeń elementów, które dzisiaj niestety już nie

udało mi się sfotografować.

I kilka fotek robionych za dnia:







Wyzwania:

1. Scrap Around The World


do 31.01

Dziękuję Wam, że tu do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowo. 

Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. no jestem pod wrażeniem, wcale nie widać, że to pierwsze LO, wyszło bosko :D mam nadzieję, że będę mogła u Ciebie częściej podziwiać LOsy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fANTASTYCZNE, genialne. no powiem szczerze,ze super praca. Bardzo mi się podoba. GRATULUJĘ i czekam na kolejne LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. A może jeszcze zbliżenia, bo nie widać pomysłu z piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. adorable picture and LO!! thanks for joining us at SATW!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great texture and background!....loving that photo too :)
    Thank you for sharing with us at SATW

    OdpowiedzUsuń
  6. What a little cutie pie! and wonderful background work! love your colour scheme! Thank you so much for playing along with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous textures...Thanks for playing along us at Scrap Around the World!!!

    OdpowiedzUsuń