Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 11 września 2015

papelia inspiracja


Witam Was bardzo serdecznie w piątkowe popołudnie.

Dzisiaj mam męską kartkę na 60-te urodziny.

Męskie kartki nie są łatwe, szczególnie, gdy nie można na nich

powciskać tu i tam kwiatków. 



Użyłam na tej kartce tekturki Zegary trybiki, 

którą lekko potuszowałam na brzegach, 

aby nadać jej nieco charakteru "vintage".










Użyta tekturka:

Tekturka ZEGARY trybiki

Mam nadzieję, że podoba się Wam moja kartka dla mężczyzny.

Wyzwania:



Dziękuję za uwagę.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Kartka z kategorii: "Doskonała kartka męska" :) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram : ) Męska doskonałość: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for sharing your lovely crafting for Let’s Craft and Create challenge 105, Hazel, DT x

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczna kartka, wyszła Ci fantastycznie i świetnie się obroniła bez kwiatów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Let's Craft and Create.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia DT

    OdpowiedzUsuń