Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 1 stycznia 2014

Spóźnione Candy urodzinowe


Niestety nie udało mi się na 1 rocznicę mojego blogowania zorganizować Candy, 

mimo takowego planu. 

Ale poprawiłam się i oto jest.

Taki mały zestaw.






JAK PRZYSTĄPIĆ DO ZABAWY:

Umieść powyższy baner na pasku bocznym z aktywnym linkiem do mojego blogu.

Zostaw komentarz. 

Możesz zostać moim obserwatorem, ale nie musisz. 

Napisz dlaczego zajmujesz się rękodziełem lub tym co robisz.

ZAPRASZAM WSZYSTKICH CHĘTNYCH DO ZAPISYWANIA SIĘ.

MACIE CZAS NA ZAPISY DO 31.01 DO 24:00.

Losowanie odbędzie się 05.02.

Pozdrawiam serdecznie.

143 komentarze:

  1. Jejuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......Zapisuję się!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zqajmuję się rękodziełem? To moja tabletka na stres, taka walerianka ;-)

      Usuń
  2. Z chęcią się zapiszę :) A rękodziełem zajmuję się bo daje mi to mnóstwo satysfakcji i pozwala się zrelaksować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja z wielką chęcią zapisuję się na Twoje Candy :))) Banerek już umieściłam: http://evebellart.blogspot.com
    A zajmuję się rękodziełem, bo to lubię, bo sprawia mi przeyjemność możliwość obdarowania kogoś czymś wyjątkowym i jedynym w swoim rodzaju, coś od serca dla serca :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią ustawię się w kolejeczce po te cudeńka :)
    Dlaczego rękodzieło? Żeby dać lekkie wytchnienie mojej głowie, która pracuje po kilkanaście godzin dziennie i żeby naładować akumulatory pozytywną energią płynącą z tworzenia :)
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się . Scrapuję, bo nie umiem nic innego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z radością przystępuję do zabawy. ;) Rękodziełem zajmuję się dlatego, że to daje mi wiele radości oraz satysfakcji. :)) Po prostu to kocham i już. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszej rocznicy Bloga:)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)
    Dla mnie rękodzieło to czas na odpoczynek.
    Banerek u mnie na http://www.pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przyłączę się do zabawy :) Gratuluję roczku.
    A rękodziełem zajmuję się ponieważ mam ADHD w rękach i muszę je czymś zająć :))) A tak poważnie to lubię kiedy z niczego powstaje coś fajnego a bezczynność mnie zabija.
    Pozdrawiam serdecznie życząc udanego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się przyłączę :-) A scrapbooking to moja odskocznia od codzienności, a wcześniej gdy chodziłam do pracy odreagowanie na monotonię i stres .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :D
    Zajmuję się rękodziełem bo to jest jedyna rzecz która w tak prosty sposób daje mi radość. Nagle okazuje się, że za pomocą kilku kartoników, sznurka, guziczka i kilku wykrojników możemy tworzyć absolutne cuda, coś co jest jedyne na świecie i nie kupimy tego w żadnym hipermarkecie. Patrzę na blogi innych scraperek i myślę "ja też chcę robić takie rzeczy!" i... robię :) Dlatego właśnie zajmuję się rękodziełem ;P
    Banerek przykleiłam po lewej stronie bloga, zapraszam! http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Roczek, gratuluję Ci go z całego serca , życzę pięknych chwil w kolejnym rozpoczynającym się.
    W Twoim Candy CHĘTNIE wezmę udział, chociaż z moim szczęściem w tego typu zabawach różnie bywa. A czemu zajmuje się scrapbookingiem- wiele razy :))pisałam o tym na swoim blogu..więc może teraz w skrócie. Bo lubię robić coś oryginalnego, bo jest to coś innego niż w sklepach, bo wywołuje radość u innych, bo..daje mi samej wiele radości, bo mogę się rozwijać, bo mogę poznawać wiele ciekawych ludzi.:))
    Pozdrawiam, banerek po lewej stronie bloga:)
    Pozdrawiam w Nowym Roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności do wygrania, więc zgłaszam się i ja :)
    Dlaczego zajmuję się rękodziełem? Zaczęłam z nudów, gdy byłam bezrobotna, i tak mnie to wciągnęło, że teraz nie potrafię bez tego żyć. Ciągle próbuję nowych metod, uczę się nowych technik. Kocham przedmioty ręcznie wykonane i po prostu czuję dumę, że sama też potrafię tworzyć takie wyjątkowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Zgłaszam się i ja. A czemu zajmuję się rękodziełem: bo to KOCHAM ;) - taka odpowiedź ścisłowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj , z miłą chęcią się zapiszę :) co do rękodziała zawsze coś tam sobie "dłubałam" ale w końcu nadszedł taki cięższy okres i...i poprostu potrzebowałam odskoczni "terapii" i tak sie w to już w ciągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również podłączam się do zabawy, bo takich cukierasków nie idzie odpuścić :-)
    A dlaczego akurat rękodzieło? Mówią, że przeciwności się przyciągają, no to jestem ja - nerwus numer jeden na świecie i moje handmade, które wymaga wyjątkowych nakładów cierpliwości. A, że z tego wyjątkowego połączenia zrodziła się wielka MIŁOŚĆ to tego już chyba mówić nie muszę ?:-)
    Pozdrawiam serdecznie, konopkowezamysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja ustawiam się w kolejce, bo taki piękny zestaw zrobiłaś, że nie można opuścić zabawy. A dlaczego rękodzieło... uwielbiam obdarowywać znajomych karteczkami zrobionymi przez siebie, bo te ze sklepu są takie powszechne a tu każda ma swój niepowtarzalny urok...
    Baner na blogu "zapiecek" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy w związku z tym życzę Ci dużo weny w kolejny roku . Najpierw sobie dłubałam po cichu , potem przemycałam co ozdabiając paczki potem ... znalazłam w sieci ręcznie robione kartki i nie moglam się powstrzymać .... uwielbiam tworzyć nowe a w szczególności recykling .... teraz to już nikt mnie nie powstrzyma ... lubię to....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie dopiszę się do kolejki. Uwielbiam tworzyć, rozwijać się, realizować - właśnie dlatego zajmuję się rękodziełem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :) życzę kolejnych równie owocnych :) dlaaczego zajmuję się rękodziełem?? Bo to znakomity sposób na oderwanie się nudnej, szarej rzeczywistości. To jest mój sposób na stres i relaks.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, i ja chętnie :) jejku, ale śliczności. Jakoś nie mam szczęscia w candy od długiego czasu, ale co szkodzi spróbować. Ja rękodziełem zajmuję się od niedawna - chyba około marca zaczęłam, a więc niecały rok. Od początku był to scrapbooking z kilkoma przygodami pod tytułem "szyję" i "wyplatam z wikliny papierowej". Nigdy nie lubiłam prac rękodzielnych. Jesli musiałam coś zrobić w szkole, dosłownie mnie trafiało. Dlaczego się tym zajęłam? Myślę, że wypełniłam rękodziełem pustkę, jaka powstała po tym, jak przestałam pisać swoje powieści. Taka mała półtoraroczna blokada twórcza :) potężny cios dla mnie. Kilka miesięcy po tym, jak przestałam pisać, zaczęłam się natykać na blogi takie jak Twój - pełne cudownych inspiracji. No i się zaczęło. Początkowo próbowałam to w sobie stłumić, ale teraz wiem, że naprawdę to lubię, zwłaszcza tworzenie notesów! Mam nadzieję, że wrócę do pisania - wiem to! - ale będę miała teraz dwie pasje ;) Moje półki powoli wypełniają się materiałami do scrapbookingu, może będę miała to szczęście, że i Twoje przydasie do mnie powędrują i stworzę coś notesowo-pamiętnikowego =]
    Banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    Pozdrawiam! I z małym opóźnieniem: wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) oby było ich wiele jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  21. Również się zgłaszam :)
    Baner u mnie: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Dlaczego zajmuję się rękodziełem? Jednym z powodów jest to, że generalnie kiepsko radzę sobie ze stresem, a gdy siadam do rękodzieła tak się wciągam, że zapominam o wszystkim i bardzo się uspokajam :) Po drugie - lubię robić coś sama, często mniejszym kosztem, niż gdybym miała kupić coś gotowego, daje mi to też satysfakcję. A po trzecie - po prostu bardzo to lubię ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z Okazji Imienin 100, Lat!
    Zapisuje się po te śliczności. Banerek wisi na moim blogu.
    Odpowiadając na pytanie dlaczego? - rękodziełem zajmuje się dla przyjemności; bo to mnie odstresowuje; bardzo lubię to co robię; lubię coś swojego komuś dać i cieszy mnie, że tej osobie to się podoba. Poza tym przy robótkowaniu odpoczywam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin! Najtrudniejszy pierwszy krok a potem to już leci!
    Szczęścia w grach nie mam ale w doborowym towarzystwie i zabawić się będzie miło :-) więc się zapisuję.
    Dlaczego rękodzieło?
    Z powodu manualnego ADHD, jak to nasza Babcia powiada: "aby śmierć próżnego nie zastała ( człowieka)"
    Moje ręce stale muszą być czymś zajęte, druty, wyszywanie, szycie, szydełkowanie , wyszywanie a teraz cardmaking. Super sposób na stres i miłą niespodziankę dla najbliższych. Uwielbiam to zadziwienie i zachwyt w oczach obdarowywanych, które choć krótkie rekompensuje długie godziny dłubania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Banerek już dodany:). Jeśli chodzi o rodzaj rękodzieła to na pewno bibuła i wiklina papierowa, co nie przekreśla odkrywaniu nowych:). Powód prosty lubię to i to bardzo, czasami działa to jak narkotyk muszę coś wytworzyć:) i tyle. Jeszcze jakiś powód.. może daje mi to takie poczucie wewnętrznej satysfakcji. Coś jeszcze ... może to, że mam chęć z rzeczy pierwotnej wytworzyć rzecz kolejną inną:). Gratuluję roczku:) przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się zapisuję, dlaczego zajmuję się rękodziełem? - ponieważ KOCHAM TO :D
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego robię to co robię? Lubię to, odpoczywam przy tym a najbardziej lubię widzieć radość osoby obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ;) A rękodzieło to taka moja odskocznia od codzienności ... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się w kolejce po bogatą kolekcję :)
    rękodzieło to taki nieszkodliwy nałóg, muszę mieć ciągle zajęte ręce :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw małym nazwać się nie da, chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Rękodziełem zaczęłam się zajmować, bo miałam potrzebę się w jakiś sposób uzewnętrznić, pokazać i robić coś co ma życie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała niespodzianka! chętnie stanę w kolejce i może tym razem się uda! Zajmuję się rękodziełem ponieważ to mnie uspokaja i lubię to robić. Szczególnie lubię się wymieniać i dawać w prezencie to co robię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczności, a losowanie akurat w moje imieniny więc może przyniesie mi szczęście. Dlaczego jak ja to nazywam " grzebie w papierach" bo to lubię, wycisza mnie to i odstresowuje. Często słyszę pytanie Jak Cie to nie denerwuje? a ja im odpowiadam Wręcz przeciwnie mnie to uspokaja i wycisza. Zresztą pewnie nie tylko mnie wiele z Was powie to samo : Gdy robi się to co się kocha to czyni się to z sercem a nie z obowiązku :)
    Pozdrawiam banerek na blogu http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Same słodkości, oczywiście - zapisuję się.
    Dlaczego rękodzieło? Od zawsze jest ze mną, zawsze lubiłam wykonywać wszystko ręcznie, a pasja do rękodzieła nasiliła się (pewnie nie tylko u mnie) po urodzeniu dziecka. Uspokaja i można się wyłączyć i nie myśleć o sprawach, które na co dzień zaprzątają nasze głowy.
    banerek http://zaczarowanyswiatgosi.blogspot.com/
    Pozdrawiam Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudowne przydasie... Byłabym wniebowzięta, gdyby trafiły do mnie, zatem zapisuję się. :)
    Podlinkowany banerek jest tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html
    Bloga obserwuję.

    Moje prace nie są wybitne i daleko im do ideału - wiele lat przede mną, aby osiągnąć jako taki poziom. Jednak dlaczego wpadłam na pomysł zajmowania się czymś takim? Od zawsze podziwiałam zdolności osób, które potrafią z niczego stworzyć coś pięknego i zapierającego dech w piersi. Ze względu na to, że uwielbiam obdarowywać bliskich prezentami, a jednocześnie nie stać mnie na drogie i przydatne rzeczy, które chciałabym im ofiarować, doszłam do wniosku, że mogę dać im tylko odrobinę, cząstkę siebie, którą pokazuję w swoich pracach. Zaczęłam robić zakładki, skrzyneczki, potem kartki, albumy... Nie są one wybitne i nigdy nie będą, ale największą nagrodą jest uśmiech bliskiej osoby i zachwyt, kiedy dostają coś zrobionego przeze mnie. Wtedy rośnie moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja :) A czemu zajmuję się rękodziełem? Właściwie od dziecka ciągnęło mnie do jakiejś dziedziny sztuki, ale ani rysować, ani malować nie potrafię. I kiedy trafiłam na scrapbooking poczułam, że to jest to. Daje mi to mnóstwo frajdy, odpręża, daje jakiegoś rodzaju spełnienie w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Extra candy! :) Chętnie się zapisuję :)
    Co do rękodzieła.. lubiłam w dzieciństwie malować kredami, farbami, kredkami - mama zawsze chwaliła więc chęci do dalszego działania rosły :D nie przeszło mi to do tej pory, wybrałam na studiach kierunek dosyć plastyczny bo architekturę :) wydaje mi się, że zawsze będę związana z rękodziełem, bo lubię mnóstwo technik, zawsze mogę sobie sama zrobić oryginalną biżuterię, sama tworzę obrazy, które wieszam na ścianie, sama kleje kartki dla przyjaciół i rodziny, nie kupuję toreb na prezenty tylko pakuję je również sama, nie proszę fotografa o obrobienie zdjęć z wakacji, kombinuję z nimi jak umiem w domu - wydaje mi się, że gdzie się nie obejrzę to rękodzieło mnie znajdzie i wszystko co ze sztuką, plastyką związane. :) Radzę każdemu się porozglądać wokół siebie - może jest jakaś szafeczka do przerobienia, pudełko do oklejenia kolorowymi papierami, kolaż do zrobienia z dzieckiem - warto spróbować, to przynosi bardzo dużo satysfakcji i frajdy :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale słodkości!!
    Po pierwsze gratuluję roczku ;-))) i oby było ich wiele i jeszcze więcej - twórczych, bogatych w doznania, satysfakcjonujących ;-)))
    Po drugie oczywiście ustawiam się w kolejce - bo oprzeć się nie potrafię ;-)))
    a karteczkuję kleję i wycinam dlatego, że... już nie potrafię bez tego żyć...
    Sprawia mi to radość, uspokaja, realizuję się - spełniam marzenia....
    To się chyba nazywa... uzależnienie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Od zawsze lubiłam rysować, malować, lepić z gliny...a teraz rękodzieło to dla mnie odskocznia od problemów, sposób na zajęcie gdy maluszka śpi, poza tym uwielbiam wręczać własnoręcznie wykonane prezenty. Ponad to lubię odkrywać ciagle to nowe techniki.
    Z przyjemnością stanę w kolejce do Twojego candy
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wiele dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się na candy. Rękodziełem zajmuję się bo nie lubię wychodzić z domu. Całe życie się tym zajmowałam -w różnym zakresie. Jeździłam na konkursy , chodziłam do 'szkół' ;) a jak przyszło iść do pracy 'od do' już niezabardzo się w tym odnalazłam, więc zajmuje się rękodziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też się ustawiam do kolejki :)
    Robie kartki, bo lubię obdarowywać inne osoby. Fajnie kiedy to co zrobisz podoba sie innym :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne nagrody * *
    Zgłaszam się :*
    Banerek na blogu pamietnik-veronic.blogspot.com
    Bloga obserwuję jako Weronika Bednarz
    Nigdy nie miałam swojej pasji.Całymi dniami siedziałam przed komputerem.Pewnego razu w naszej szkole ogłoszono zajęcia dodatkowe,na których można nauczyć się tworzyć.Z początku nie chciałam iść bo po co?Jednak coś mnie podkusiło,żebym spróbowała.Poszłam...Początkowo uczyliśmy się robić kartki,nie interesowało mnie to zbyt bardzo,aczykolwiek od czasu do czasu sama w domu robiłam :) Następnie zaczęliśmy robić biżuterię z modeliny.I to mi sie bardzo spodobało.Po powrocie do domu od razu poszłam do sklepu i kupiłam pierwszą lepszą modelinę termoutwardzalną.Zaczęłam lepić różne zwierzęta,śmieszne stworki i inne.Spodobało mi sie to,ponieważ fajnie mieć kolory breloczek przy szarym plecaku,można też komuś dać taki mały upominek,który zapewne każdego ucieszy.Jednak nie mam aż tylu funduszy,aby ciągle kupować różne półfabrykanty,dlatego chwilowo mam małą przerwę w tworzeniu,jednak jeżeli nadrobię braki to napewno powrócę do mojej pasji :)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  41. Rękodzieło to sztuka tworzenia, która pozwala odwrócić wzrok od codziennych i niecodziennych problemów, która czasem doprowadza do szewskiej pasji, jednak zaraz potem daje tak ogromna satysfakcję, i wprawia w tak euforyczny stan, że nawet nussbeisser z orzechami tego nie przebije! ;)
    Pozdrawiamy, dziewczyny z http://in-staat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek dodany na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Lubię filcowanie... za nutkę kreatywności, za oryginalność oraz za satysfakcję po skończonej pracy! To mnie napędza do uszycia kolejnego filcowego stworka ... i kolejnego... i kolejnego... :)

    Pozdrawiam ciepło życząc słońca jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja również z oromną przyjemnością dołączę do kolejki.
    Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się gdy nie mogłam w sklepach znaleźć zaproszeń na chrzest mojej córeczki. Uwielbiam rzeczy niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju więc nie było innego wyboru jak zrobić je samemu ;) i tak zostało. Teraz rękodzieło mnie odpręża, wycisza i daje satysfakcję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Dlaczego zajmuje się rękodziełem ?.... Trudne pytanie. Najpprościej mogłabym powiedzieć, że kocham godziny i dnie spędzone na haftowaniu, "decoupagowaniu", szyciu.... Na początku była to moja ucieczka przed smutkiem, depresją- dzisiaj daje mi radość i satysfakcję.
    teraz zagłębiam tajniki scrapkowania, więc skarby do wygrania bardzo mi się przydadzą :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Очень приятно познакомиться с таким творческим человеком и прекрасными работами.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) a rękodziełem zajmuję się dlatego, iż sprawia mi to wiele radości a radość jest podwójna jeżeli innym podobają się moje robótki:) rękodzieło jest dla mnie też świetną odskocznią od codziennych zmagań, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się bo nagrody kuszą;) Dlaczego zajmuję się rękodziełem? W moim przypadku zaczęło to się przez przypadek, po prostu w dwa lata temu w wakacje strasznie się nudziłam. Postanowiłam nauczyć się szydełkować, potem doszła papierowa wiklina i frywolitka - i tak teraz mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie oglądania filmu be kręcenia rurek czy wyszydełkowywania czegoś ;) Rękodzieło to moja pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią zapisuję się na rozdanie. Rękodziełem zajęłam się na studiach gdzie miałam sporo czasu. Z czasem stało się pasją, odskocznią od szarej codzienności a dziś jest sposobem na spędzanie czasu i odpoczynek po pracy, naładowanie się pozytywną energią:) W chwilach smutku potrafi poprawić humor. A przemiłe komentarze od innych osób dają siłę i wiarę w siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Och, jaki ładny zestawik. Ja z rękodziełem zetknęłam się niedawno przypadkiem. Po studiach poza szukaniem pracy mam baaaardzo dużo czasu i postanowiłam coś z nim zrobić. Zima to idealny czas na wytwarzanie pięknych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią przyłączam się do zabawy:) Może szczęście tym razem się do mnie uśmiechnie.
    Lubię poszukiwać i tworzyć ładne rzeczy i, powiedzmy, "majsterkować" a efekty tych poczynań darować przyjaciołom:)
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego z okazji roczku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. oooooooooooo ... i ja w ogonku po Twoje cukieraski się grzecznie ustawiam :) Banerek już u mnie !
    Dobre pytanie ... dlaczego zajmuję się rękodziełem ... :)
    Robię to, bo kocham to robić !
    Scrapowanie to moja pasja, moja największa przyjemność !
    Tworzę chyba od zawsze. Potrzeba stworzenia czegoś jest silniejsza ode mnie :)
    Uwielbiam sprawiać radość ludziom moimi tworami.
    Kiedy widzę uśmiech na ich twarzach, to wiem, że warto tworzyć, że dla takich chwil warto żyć !:)

    Pozdrawiam Cię cieplutko :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję do kolejki moją szkolną grupę bo dziewczyny oczywiście uwielbiają takie śliczności. Sama trochę tworzę bo po prostu uwielbiam i przy okazji zarażam moim hobby gimnazjalistki:))

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja z chęcią zapisuję się na rozdawajkę :)
    Dlaczego zajmuję się rękodziełem?
    Bo lubię tworzyć coś niepowtarzalnego, wyjatkowego i być docenianą za to :) no i jest to mój sposób na szarą codzienność :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cukierasy.... szczęka opada! Chętnie się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu kartkuję...bo to czysta przyjemność, układania, klejenia tworzenia. Serducho się raduję i cieszę się, że moje prace podobają się innym i to też jest powód mojego tworzenia.

      Usuń
  55. Same cudeńka - ustawiam się w kolejce :) Rękodziełem zajmuję się, bo potrzebuję tego, odpręża mnie to i daje satysfakcję - to moja odskocznia od monotonii. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja zgłaszam się do zabawy :) Dlaczego zajmuję się rękodziełem? Bo jest to pewien sposób na "zresetowanie" mózgu. Przestaję myśleć o problemach i kłopotach, wyłączam się na chwilę, by potem działać ze zdwojoną energią. Poza tym zawsze lubiłam piękne rzeczy, więc przyczynianie się (choćby niewielkie) do ich tworzenia, jest po prostu przyjemnością :)
    Banerek już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się w kolejce na ten "mały" zestawik :)
    Przypadek sprawił, że zaczęłam coś dziergać:) Zostałam poproszona o zrobienie na szybko kartki z okazji rocznicy ślubu. Poszperałam w internecie i "nieuleczalnie zachorowałam":) Swoich sił próbuję w różnych dziedzinach:)

    OdpowiedzUsuń
  58. staję w kolejce po te cudeńka. A dlaczego zajmuję się rękodziełem ? - bo to kocham :) Od dziecka najfajniejszą zabawką były dla mnie nożyczki :) Godzinami potrafiłam wycinać obrazki z gazet a później przyklejałam je do zeszytów =)

    OdpowiedzUsuń
  59. ale super candy :) lubie rzeczy niepowtarzalne i nietypowe, wlasnie dlatego uwielbiam przedmioty handmade... :)) a ze rece mnie swedza to i takowe produkuje... :) fioridifantasia.blogspot.it pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj,Od zawsze uwielbialam cos tworzyc,kocham byc kreatywna i marzycielska i te marzenia wlasnie przelewac w swoje dziela,Czasem mam wrazenie ze bez swoich pasji nie moglabym zyc,one daja mi sile by pokonywac codzienne drogi one mnie inspiruja by zmagac sie z zyciem i po prostu daja olbrzymia radosc.Kocham to co robie -kocham te moje pasje.Sa to zarowno scrapbookingowe przyjemnosci jak i szydelkowanie a takze haft.Pozdrawiam i ciesze sie ze moge sie zapisac na tak sliczne candy .Pozdrawiam .
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Z miłą chęcią się zapisuję:)A dlaczego kartki, albumy, przepiśniki...uwielbiam tworzyć, sprawia mi to ogromną przyjemność, to moja pasja:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Moja pracownia to miejsce, gdzie odkywam różne materiały, techniki, style. Radość sprawia mi zarówno szukanie inspiracji, które pozwala mi się uczyć rzeczy nowych, jak i dzielenie się tym, co już poznałam. Stąd najczęściej fotografuję całe twórcze działanie, jeśli tylko czas mnie nie goni, i uwieczniam wszystko w postaci publikowanych tutoriali lub chociażby sprawdzonych porad. Z materiałów wszelakich zawsze najchętniej wracam do papieru i z nim łączę pozostałe. Kiedyś tworzyłam głównie rzeczy praktyczne, recyklingowe, którymi mogłam obdarowywać wszystkich wokół. Dziś potrafię po prostu bawić się samym komponowaniem, a tworzenie to moja przestrzeń wolności, dzięki której mogę uchwycić to, co wydaje się nieuchwytne, wyrazić siebie, dotknąć głębi otoczenia. ;)
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale cuuuuuudeńka! Z miłą chęcią staję w kolejkę. A dlaczego się zajmuje rękodziełem? Bo to kocham!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuje się i ja :) Rękodzieło było ze mną od zawsze raz w mniejszym raz w większym stopniu w tej chwili fascynuje mnie scrapbooking więc próbuje swoich sił tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Uwielbiam haftować w papierze i quillingować bo to mnie odstresowywuje :) Uspokaja, pozwala uciec w swój własny świat, pomyśleć o czymś innym niż tylko o tym jaka zupę ugotować, czy w co najpierw ręce włożyć żeby posprzątać bałagan po dzieciakach :). Do igły ciągnęło mnie od najmłodszych lat. Najpierw sama szyłam ubranka dla lalek i szmaciane lalki, potem było haftowanie serwetek a teraz skończyłam na hafcie matematycznym. Babcia zawsze się śmiała, że reperując ubrania (podszywając, zaszywając, cerując) zawsze robiłam to tak precyzyjnie jak maszyna do szycia :). A quilling wpadł mi w oko całkiem nie dawno i tak mi się spodobało, że całkiem się zakręciłam. To tak żeby odpocząć trochę od tego ciągłego kłucia, bo mogłoby mi się znudzić ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny zestaw, zapisuję się w kolejce, tworzenie własnoręcznie nowych lub odnawianie starych rzeczy to mój sposób na nudę i i jednocześnie
    relaks po stresującym dniu :-) przy okazji zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam:-) banerek na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu i z miła chęcią zapisuję się na candy :) Rękodzieło daje mi wytchnienie i zapomnienie od codziennych obowiązków i szarości świata. Chociaż czasem trudno wygospodarować chwilę dla siebie :)
    banerek tutaj http://dwieleweraczki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo radości z blogowania życzę:) Z miłą chęcią zapisuję się po te pyszności. A dlaczego rękodzieło? Od dziecka uwielbiałam farby, papier i kredki:) Plastyka to były najlepsze zajęcia ze wszystkich. Od 5 klasy podstawówki do ostatniej liceum chodziłam na zajęcia plastyczne z rysunku i malarstwa. Bardzo miło wspominam 5h studium postaci, dwa razy w tygodniu. Po studiach zaczęło mi tego bardzo brakować. Z racji małego metrażu nie mogę postawić sztalugi i zasmrodzić mieszkanka terpentyną i farbami olejnymi:) Musiałam znaleźć coś innego. Najpierw przygotowałam swoje zaproszenia ślubne, a potem trafiłam na scrapbooking. To był strzał w 10tkę. Od ponad roku jest to moje "małe" hobby.Scrapbooking pozwala mi wyrazić samą siebie, zająć ręce oraz pomaga odreagować codzienne obowiązki. Mogę oderwać się od codzienności i zanurzyć w świecie papieru, którego tak bardzo potrzebuję. banerek http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Również na wstępie dołączam się do życzeń z innych komentarzy powyżej ;) Jestem tu pierwszy raz i proszę od razu trafiam na bardzo fajne candy ;) Przeznaczenie ;p Grzech nie spróbować, więc również ustawiam się w kolejce ;) Banerek wstawiony na pasku bocznym - zapraszam do mnie http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepraszam, to znów ja. Zapomniałam o odpowiedzi na pytanie... Wykonuję całą paletę różności-od papierowej wikliny, przez zimną porcelanę, po karteczki ;) Robię to, bo mnie to relaksuje i lubię wyzwania.Nie tworzę tego w dużych ilościach, a tak "dla sportu" i według moich potrzeb, gdy coś znalezionego w sieci zaprzątnie mi głowę ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękne rzeczy do wygrania dlatego z przyjemnością się zapisuję :-). Kartki zaczęłam tworzyć całkiem niedawno i cudownie byłoby wygrać taką kolekcję.
    Dlaczego lubię rękodzieło? Dla mnie jest to taka odskocznia od zabieganej codzienności i chwila relaksu. Jest tak wiele technik rękodzieła artystycznego, dzięki którym można utworzyć oryginalne i piękne przedmioty, że nie sposób przejść obok obojętnie tylko trzeba spróbować :-) aby się w jakiejś odnaleźć.
    http://prace-meggie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję i życzę mnóstwa wolnego czasu i twórczych pomysłów. Oczywiście chętnie przyłączę się do candy bo jest sueraśne! A dlaczego zajmuję się scrapbookigiem? No cóż to miłość! Późno odkryta ale miłość. Uwielbiam robić "coś" z papieru a jeszcze bardziej uwielbiam obdarowywać tym innych! Nie ma nic piękniejszego jak widzieć w oczach bliskiej osoby radość z otrzymanego prezentu, wykonanego z miłością.
    http://bykaktusik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. rękodzieło to moja praca, ale to praca przez hobby, zatem dobre z pożytecznym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, chętnie dołączę do zabawy - banerek już wklejony na blogu.
    Dlaczego tworzę? Bo to mnie odpręża, sprawia że czuję satysfakcję ze stworzenia czegoś swojego, niepowatarzalnego,no i jest to swietna zabawa i sposób na nudę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam serdecznie :) Zapisuje się do zabawy. Dla mnie tworzenie rękodzieła to pasja, przyjemność i sposób na udany dzień. Sama radość :)
    Zapraszam na mój fotoblog z moimi wytworkami http://zielona-szuflada.flog.pl i zostawiam adres agnieszka_fleszar@inieria.pl :)

    Pozdrawiam serdecznie Amaretto

    OdpowiedzUsuń
  76. Z chęcią się zapiszę, bo cudne cukierasy przygotowałaś!!! Ja zajmuje się haftem, ale również innymi technikami. Robótki to moja pasja, oderwanie się od dnia codziennego i coś co sprawia mi wielką frajdę!! Czekam cały dzień na wieczór, kiedy mogę oddać się mojej pasji!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Obok takich pieknych łakoci nie można przejśc obojętnie :) tak więc zapisuje sie i ja :)
    Zajmuje sie rekodziełem bo jest to moje oderwanie sie od szarej, stresującej rzeczywistości, moje robótki zabierają mnie w swiat spokoju, piekna i daja mnóstwo radości :)
    Obserwuje od dawna a banerek zaraz zawiśnie na moim blogu nitusiek.blogspot.com
    P.S. zapraszam do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. o tym zestawie można powiedzieć wszystko, tylko nie to, że jest "mały"! Wspaniałe prezenty przygotowałaś, oczywiście zapisuję się do zabawy :) obserwuję z chęcią od dawna :)
    a dlaczego zajmuję się rękodziełem? Na pewno jest to dla mnie forma odpoczynku, oderwania się od zwykłych obowiązków i spraw oraz po prostu ogromna przyjemność :) Bardzo lubię własnoręcznie robić prezenty dla mojej rodzinki (np. kartki), samemu też jest miło mieć coś oryginalnego i niepowtarzalnego (np. biżuterię). Rękodzieło jest tak szerokie, że praktycznie zawsze można nauczyć się czegoś nowego - a zdobywanie nowych umiejętności to także wielka frajda :)
    trzymam kciuki za losowanie i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne prezenty przygotowałaś. Z przyjemnością zapisuję się.
    A dlaczego zajmuję się rękodziełem. Na początku miała to być forma odreagowania i oderwanie się od ciężkich przeżyć. Teraz to czysta przyjemność. Fajnie jest zrobić coś od podstaw i wywołać uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale to wszystko piękne! Z wielką przyjemnością się zapisuję:)
    Obecnie tworzę biżuterię i daje mi to ogromną radość. Ale odkąd pamiętam, zawsze lubiłam coś tam sama sobie dłubać, rysować, malować, wycinać i kleić. Teraz, kiedy mam trochę więcej czasu, poświęcam się na tworzeniu i nauce nowych rzeczy. Wreszcie mogę się wyżyć artystycznie, bo jak dotychczas, mój wyuczony zawód nie dawał mi ku temu okazji. Ale w moim tworzeniu najważniejsze jest chyba to, że mogę obdarować kogoś bliskiego rzeczą, którą sama zrobiłam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się z przyjemnością. Rękodziełem zajmuje się krótko, ale od zawsze lubiłam coś tam tworzyć i widzieć uśmiech osoby obdarowanej. A teraz zajmuje się nią bo to jedyna chwila, dzięki której choć na chwilę zapomianm o wszystkich smutkach jakie mnie spotkały ostatnio.

    zapraszam do siebie.
    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. super candy! wspaniałe nagrody chętnie wezmę udział!
    Zapraszam Cię równocześnie na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. To i ja się zapisuję :-). Rękodzieło? wiele już o tym pisałam na swoim blogu, więc krótko: mam ogromną radochę, gdy powstaje coś z niczego i jako "kobieta na zakręcie" odnajduję w tym siebie. I banerek oczywiście jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    ja zajmuje się florystyką uwielbiam obcować z kwiatami, ale ostatnio zaczęłam poznawać nowe techniki i tak polubiłam scrapbooking i dekupaż :-)
    info o zabawie u mnie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  85. Jestem osobą bezrobotną, więc tworzenie to dla mnie wszystko co w tej chwili posiadam :)
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Alez czarodziejskie i przepiekne 'cukierki" przygotowałaś!
    Chyba mnie zmotywują do pracy,
    Chwilowo mam niemoc twórczą..choć wczoraj już się zebrałam do klejenia. .A dlaczego to robię?, Hmm? Dla przyjemności swojej i innych. Bliska mi osoba powiedziała kiedyś, że staram się nawet każde- nazwijmy to "byle co"- zawinąć w złoty papierek.
    To prawda.Forma jest dla mnie ważna. A żeby prezent, słowa czy życzenia upiększyć, warto zrobić wymowną kartkę, pudełeczko, album, specjalne opakowanie.
    To wyraz szacunku i dowód myślenia o drugiej osobie.

    pozdrawiam , podziwiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce po cukiereczki.
    A rękodziełem "zaraziła" mnie siostra, która kupiła drugiej siostrze kiedyś będąc w Irlandii taki fajny zestaw do scrapbookingu, że się w nim zakochałam :)
    Pozdrawiam :)
    http://tuja89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Przyłączam się do zabawy :) A czemu zajmuję się rękodziełem? Pewnie dlatego, że bez tego nie potrafię już żyć... Od zawsze coś dłubałam, robiłam coś z czegoś z lepszym lub gorszym rezultatem. A teraz wiem, że tworzenie odstresowuje, rozwija wyobraźnie i zjednuje ludzi :) I właśnie dlatego nie zamierzam z rękodzieła w jakiejkolwiek formie rezygnować.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Banerek już wkleiłam u siebie http://czasemszydelkoczasemhaft.blogspot.com
    Ręko-dzieło to dla mnie synonim, relaksu. Wyłączam się, odstresowuję, nie martwię - tworzę :)
    Trzymam za siebie kciuki :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  90. No to ja też :) A rękodzieło? To chyba przez to, że uwielbiam bibeloty i wszystkie "przydasie", a nie na wszystkie mnie stać... Dlatego staram się robić je sama, z różnym skutkiem, ale zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Dlaczego? Bo ... mnie to kręci!!! Dlatego, że sprawia mi to satysfakcję. Uważam, że ludzka ręka to wspaniałe narzędzie i póki ręce mam sprawne będę je wykorzystywać najlepiej, jak potrafię.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. ja też się zgłaszam - jako anioluchyewuchy.blogspot.com
    Dlaczego rękodzieło? Bo dzięki temu mogą wyrazić swoje 'JA', bo owoc pracy mej przynosi szczęście i radość innym, bo dzięki niemu świat jest piękniejszy i radośniejszy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie wezmę udział w Twoim candy! Widok takiego dobra na dłuższą chwilę odebrał mi mowę ;)
    Rękodzieło to moje życie, prowadzę bloga - Robótki domowe czyli jak nie nudzić się w domu - to chyba mówi wszystko!
    Pozdrawiam gorąco!
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie staję w dłuuuugiej kolejce, ale może szczęście mi dopisze. Banerek wklejony na passiflora85.blogspot.com. Chętnie zostałam obserwatorem i zostanę u Ciebie na dłużej. Zapraszam również do siebie na PRZYDASIWĄ WYMIANKĘ. Uwielbiam zajmować się rękodziełem, bo kocham coś tworzyć,nie potrafię nawet chwilę siedzieć bezczynnie i mam 1000 pomysłów na minutę. =)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oj cieżko jest powiedzieć, że jest to mały zestaw... I ja chętnie go przygarnę.. Takie skarby można bardzo dobrze wykorzystać...
    Dlaczego rękodzięło ? Po prostu robię to co kocham, to jest chyba najbardziej odpowiednia odpowiedz... A jak sie robi to co kocha to człowiek jest szczęśliwy... a któż nie chce być szczęśliwą osobą ?

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zestaw jest przeogromny!
    Rękodzieło pasjonuje mnie ponieważ nic mnie tak nie uspokaja jak jakaś misterna dłubanina. :))
    Banerek na: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Z chęcią dołączam do zabawy :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com . Rękodziełem zajmuję się bo to nałóg :) i odskocznia od codziennych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Oj długa kolejka ale z chęcią dołączę :) a scrapuję bo kocham to robić i kocham uśmiech osób obdarowanych tymi wytworkami od serca :))))

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się i ja:)
    Lubię wszystko to co można zrobić własnymi rękami.
    Głównie tworzyłam biżuterię, różnego rodzaju.
    Kiedy jednak na świat przyszedł mój synek, postanowiłam mu zrobić album.
    Zostały mi jeszcze papiery i tak spróbowałam scrapbookingu... spodobało mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się :)
    Dlaczego zajmuję się haftem?
    To moja odskocznia od codzienności, od pracy, chwila tylko dla mnie. Haftowanie sprawia mi radość, tym większą, jeśli widzę radość w oczach osoby obdarowanej, aż serce rośni i motywuje do dalszego "działania"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się:)
    lubię robić coś własnoręcznie mam wtedy satysfakcję że zrobiłam to sama;) a poza tym od dziecka ciągnęło mnie do robótek.
    Robię różne różniaste rzeczy od szydelkowania po tworzenie biżuterii, ozdób do domu, decoupage, filc, scrapbooking
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się do tych cudów. Gdybym miała taki zestaw, oj porobiłabym kartek urodzinowych i innych, bo na razie takie zdarzały mi się od czasu do czasu. Od roku prowadzę bloga. Powstał z mojej potrzeby tworzenia i poszukiwania siebie. W końcu zrozumiałam, że nie potrafię bez tego żyć i że chcę się dzielić tym, co robię. Blog i coraz więcej rzeczy powstało również z tego powodu, że szukałam odskoczni od codziennej opieki nad moimi kochanymi trzema szkrabami, które są kochane ale potrafią wymęczyć. Banerek u mnie na blogu. Zapraszam do siebie http://tworczopomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję roczku!
    Dlaczego ? Bo nie muszę, bo robię, działam dlatego,że chcę;-) Bo to cudowny sposób na zajęcie rąk i poznawanie innych osób!
    Oczywiście zapisuję się , bo uwielbiam przydasie ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Z przyjemnością biorę udział w candy :) Uwielbiam tworzyć, dlatego robię to co robię i sprawia mi to ogromną radość :) Banerek tutaj: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Oj piękne rzeczy się tutaj dzieją. Rękodziełem się jeszcze nie zajmuję, od miesiąca prowadzę bloga i szukam pomysłów. Bardzo podobają mi się takie kartki i chce zacząć je tworzyć. W tym roku mam co najmniej dwie uroczystości rodzinne i myślę, że jest to dobry powód by zacząć tworzyć takie piękności. Także robię pierwszy krok w tym kierunku i biorę udział w zabawie, banerek na: colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Rękodzieło daje mi ogromną satysfakcję, nie lubię gotowców. Mogę przez to pokazać siebie. :)
    banerek na blogu: przestwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Tworzę z miłości do doskonałej niedoskonałości drewna. Uwielbiam nadawać zwykłym przedmiotom niepowtarzalności.

    banerek: alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Chętnie się pokuszę na takie wspaniałe candy :) Obserwatorką z miłą chęcią zostaję. Co do pytania, to nie mam na nie jednoznacznej odpowiedzi.. czemu, bo sprawia mi to radość, bo pomaga zapomnieć o problemach bo jest moją pasją. Może trochę mogę to porównać do pytania do palaczy "dlaczego palisz?" bo jestem uzależniona od robótek. Lubię poznawać nowe rzeczy, nie jestem w tym wybitna, ale to nie ważne, ważne aby sprawiało mi radość. I ostatnie ale chyba najwspanialsze, to uwielbiam widzieć uśmiechy ludzi i podziw w ich oczach jak dostają ode mnie coś co własnoręcznie zrobiłam <3 Pozdrawiam http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. A dlaczego lubię robić to co robię, bo zapominam o szarej rzeczywistości i sprawia mi to straszna przyjemność. Jak jeszcze powstaje coś ładnego i podoba się innym to już super jest, Banerek umieszczam. Gratuluje roczku i wielu , wielu kolejnych.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne candy i ja się zapisuję,Od najmłodszych lat zajmowałam się rękodziełem,szydełkowałam,szyłam ,haftowałam a teraz urzekł mnie scrapbooking.Moja cała rodzina sie tym zajmowała nawet mój ojciec haftował.Jest to moja pasja i sposób na zagospodarowanie wolnego czasu bo jestem już na emeryturce.Obserwatorem jestem od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  111. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy. Gratuluję rocznicy i życzę wspaniałych pomysłów na kolejny rok.
    Rękodziełem zajmuję się dlatego, że daje mi to poczucie spełnienia i po prostu wciąga :) Dzięki niemu nie doskwierają mi nudne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  112. nikłe szanse, ale dołączam się do chętnych :) czemu tworzę - bo już teraz nie umiem bez tego żyć.

    OdpowiedzUsuń
  113. Kiedys przypadkiem wpadlam na scrapowego bloga i ... wpadlam po uszy :)
    Bawię się z wami i oserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam. Przede wszystkim gratuluje rocznicy i życzę kolejnych twórczych lat ;) .Przyłączam się do zabawy.
    Dlaczego zajmuje się rękodziełem ?? Dlatego , że na swojej drodze spotykałam ludzi tworzących którzy zarażali mnie swoimi pasjami. A teraz tworze bo lubię, jest to odskocznia od dnia codziennego.... a jeszcze bardziej lubię to, ze komuś mogę sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja również gratuluję rocznicy i życzę kolejnych! :) Dlaczego zajmuję się rękodziełem? Przeczytałam kiedyś zdanie :"Kreatywna osoba to osoba, która nie zabiła w sobie cząstki dziecka którym kiedyś była" - w pełni się z tym zgadzam. Tworzenie to dla mnie na nowo "odkrywanie świata", jego wszystkich barw, kształtów i piękna.To forma relaksu i samorealizacji. Tworzę dlatego, że "moje wewnętrzne dziecko" mnie do tego zmusza ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Rękodziełem zajmuję się ponieważ pozwala mi się odstresować jak i ciągle uczyć się nowych rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  117. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Dlaczego rękodzieło? Bo jest to co chce robić a nie to co muszę :) Chciałabym,żeby kiedyś była to moja praca zawodowa a nie tylko hobby. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  118. hmm traktuje swoje robotki jak taki czas, ktory jest tylko dla mnie. kiedy nie musze zrobic czegos w domku, kiedy moge zrobic cos co sie podoba innym, kiedy moje pomysly podziwiaja moje wlasne dziecia i pieja z zachwytu jak to jest cos dla dzieci :)

    z checia sie ustawiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Dlaczego zajmuję się rękodziełem, chyba dlatego, żeby się wyciszyć i i oderwać od codziennych obowiązków przy dwójce małych dzieci to konieczność, bo inaczej bym zwariowała:) Poza tym lubię gdy kogoś cieszą rzeczy zrobione prze zemnie.

    OdpowiedzUsuń
  120. Ale wspaniałe cukierasy :) Żal byłoby nie skorzystać z takiej okazji ;)
    Quilling pozwala mi odpocząć po ciężkim dniu, sprawia, że zmęczenie znika w mgnieniu oka, dając mi przy tym wiele radości :)
    Najlepsze lekarstwo na migrenę, EVER!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Jakie cudne urodzinowe przydasie :)
    Scrapbokking zajmuje mój czas od bardzo niedawna, ale zatraciłam się w nim na całego :) A dlaczego? Bo mnie uspokaja, jest odskocznią od szarego i często zwariowanego świata i pozwala sprawiać radość innym :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ale cudeńka :) Też się ustawiam w kolejce i gratuluję rocznicy :)
    Uwielbiam dawać prezenty, ale nie mam za wiele funduszy, więc łatwiej zrobić coś samemu. Rękodzieło było ze mną od zawsze, ale dopiero od roku staram się trochę uporządkować to co robię i poznaję nowe techniki (z różnym skutkiem) .
    Pozdrawiam życząc jeszcze wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na kolejne latka :)
    Co do mojego dłubania i ścibolenia to od zawsze tak miałam, a do prowadzenia blogu namówiła mnie kuzynka :)
    Ciągle nie mam odpowiedniego sprzętu, ale w końcu od czego są ręce i nożyczki ;)
    Przydasie super.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  124. Gratuluję i życzę kolejnych dobrych roczków!!! Rękodzieło to hobby, które daje wielką przyjemność i pozwala się w pełni zrelaksować, dla mnie to była najlepsza terapia. A teraz to już konik dla czystej przyjemności działania :-)
    Bardzo chciałabym spróbować sił w tworzeniu kart dla najbliższych, a luty mocno obfituje u mnie w Jubilatów! :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. chciałabym się zapisać w kolejce do Candy :)
    dodałam blog do obserwowanych, bo z pewnością zostanę tu na dłużej :)
    a rękodziełem zajmuję się ponieważ uwielbiam piękne rzeczy, lubię uczyć się nowych rzeczy, a ręcznie wykonane przedmioty często ofiarowuję najbliższym, bo to najlepszy prezent - każdy powstaje z miłością i ma duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja też sie ustawiam w kolejce ,a rękodzieło jest dla mnie odskocznia od codzienności i odstresowaniem się od mojej kochanej czwóreczki dzieci ,pozdrawiam i zapraszam również do mnie na walentynkowe candy Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych !!!
    Haftowałam w dzieciństwie prostymi ściegami, później przez kilkadziesiąt lat haftowałam krzyżykami. Ten haft ratował mnie w trudnych chwilach - trzeba uważnie liczyć krzyżyki i nie ma czasu na czarne myśli.
    Oprócz haftu było tkanie igłą smyrneńską, potem kartki, koraliki, próby szycia różne odmiany haftów - hardanger, needlepoint itp. itd.
    To moja odskocznia, ulubiony sposób spędzania wolnego czasu, a raczej zarywania nocy. Nie potrafię siedzieć bezczynnie :):):)
    Urodzinowy prezent przygotowałaś fantastyczny.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nim pomarzę. Baner na blogu
    http://terenias.blogspot.com/; obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratuluję rocznicy, życzę jak największej weny twórczej! :)) Zajmuję się rękodziełem, bo to sposób na oderwanie sie od szarej rzeczywistości, ponadto uwielbiam patrzeć na radość osób, które obdarowuję :) Banerek na pasku bocznym na blogu :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Piękny blog i pracę. Chętnie wezmę udział w losowaniu. Zapraszam również do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/
    Jak głosi nazwa mojego bloga interesuje mnie recykling. Zbieram wszystko to, co można z pozoru nadaje się do wyrzucenia. Lubię z prostych produktów tworzyć proste ozdoby. Prostota ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Zazdroszczę talentu, gratuluję:)
    zgłaszam się a baner tu: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Jeśli tak wygląda mały zestaw, to strach pomyśleć, jak mógłby wyglądać duży. ;-) Dlaczego zajmuję się rękodziełem? Szydełka, druty i igły są w moim domu odkąd pamiętam. Twórczością wszelaką zajmowała się moja Mama i Babcia, więc już jako dziecko miałam to szczęście, że mogłam podpatrywać, jak tworzy się piękno. Potem sama spróbowałam swoich sił, a kiedy nieco dorosłam zaczęłam się interesować szydełkowaniem, robieniem na drutach i frywolitką. Spodobało mi się, ponieważ stawałam się samowystarczalna - nie musiałam kupować serwetki, kolczyków czy chusty - to wszystko mogłam zrobić sama i mieć z tego niesamowitą satysfakcję. Potem za sprawą internetu świat mi się otworzył i zobaczyłam, i cały czas podglądam, co jeszcze można zrobić i to w sposób, o jakim nawet nie śniłam. Lista rzeczy do zrobienia ciągle się wydłuża. Wiem także, że ręcznie robione rzeczy podobają się bardzo wielu osobom, więc jest mi bardzo miło, kiedy mogę komuś podarować jakiś drobiazg i kiedy widzę, że sprawiłam tym prawdziwą radość.

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam i zapisuje się na ten świetny zestawik:) Dlaczego lubię robić przepiśniki? Przede wszystkim uwielbiam tworzyć i puszczać wodze wyobraźni, potem je zapełniać ciekawymi prezentami ale najbardziej lubię obdarowywać bliskich moim rękodziełem. Oni są dla mnie inspiracją:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Dlaczego? - proste pytanie! Bo to kocham! Uwielbiam robić kartki, a ostatnio przypomniałam sobie też, że umiem haftować sprawia mi to ogromną radość!

    OdpowiedzUsuń
  134. Zapisuję się :)
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
    Rękodzieło to moja pasja od niedawna,ale powoli się wkręcam. Dzięki tej formie ćwiczę swoją cierpliwość. Rękodzieło kształci :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Z chęcia przygarnę te słodkości :)
    Ja zajmuję się robieniem kartek, haftem matematycznym, dekupażem i tym, na co mam w tej chwili ochotę, ostatnio była to kusudama. Swpoity uspokajacz, ale też nauka cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  136. Jeszcze zdąże się dołączyć do takiego pięknego Candy :) Śliczne prace i ciekawe projekty.

    Od 2009 roku zajmuję się Decoupage. Czasem miewałam lenia, ale zawsze wracałam do tej pięknej techniki :) Nadal poznaje, uczę się, dopracowuję swoje prace, aby były zrobione dokładnie i estetycznie. Nie lubię fuszerki. Robię to z sercem i pasją. Z czasem mój blog zapełni się pracami, które kiedyś wykonałam. Muszę tylko je dopracować :) Pojawiają się nowe projekty. Staram się ich nie zostawiać. Gdy przyjdzie wena to zabieram się do pracy. Czasem potrzebuję chwilę wolnego :) Jak każdy :) Od niedawna interesuje mnie scrapbooking :) Ponadto lubię też haft krzyżykowy.

    http://atelierbymary.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cóż za cudny zestaw:) chętnie weźmiemy udział w zabawie.

    Rękodzieło to moja pasja, uwielbiam tworzyć-techniki trochę zmieniam jak rękawiczki (zaczęło się od biżuterii, później był decoupage, a teraz "kocham się" w scrapbookingu:), ale jedno się nie zmieniło i love handmade! :) i dlatego też powstała Bublownia - miejsce, które prowadzę razem z siostrą, mimo, że dzielą nas setki tysięcy kilometrów to mamy wspólny blogowy kącik, na którym możemy dzielić się naszymi pracami. To tak w pigułce o naszej mini twórczości:)

    Tutaj banerek: http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiam - Ada

    OdpowiedzUsuń
  138. Zapisuje się, jeszcze trochę czasu zostało :)
    Uwielbiam haft krzyżykowy, a potem richelieu, druty i szydełko. Zapraszam na mojego bloga http://krecieroboty.blogspot.com/
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Wow, ale wspaniały zestaw - szkoda, że tak późno trafiłam na Twojego bloga:( Ja uwielbiam szydełkować, podoba mi się cały proces twórczy i to, że na sam koniec można trzymać w ręku to co na początku mieliśmy tylko w swojej wyobraźni:) Pozdrawiam i dodaję bloga do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  140. Obserwuje twój blog jako Kamila D
    Banerek na kambreeze.blog.onet.pl
    Rękodziełem zajmuje się by wprowadzić troszkę odmiany w codzienne życie. Gdy co dnia siedzi się z maluszkiem w domu każdy dzień wygląda tak samo. A dzięki ręcznie zrobionej kartce czy biżuterii w domu pojawia się coś nowego, pięknego, czym później mogę pochwalić się mężowi. I robi się od razu ciekawiej ;)

    A przy okazji chciałabym zaprosić Cię do mojego rozdania organizowanego na wyżej wymienionym blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  141. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń