Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 13 grudnia 2017

Zawieszka na choinkę- wyzwanie The Sisterhood of Crafters

Kolejny czas na najnowsze wyzwanie na blogu 

The Sisterhood of Crafters - gdzie tym razem ja zadałam temat -


Ja proponuję zawieszkę na choinkę. 





A tu kilka fotek z procesu powstawania:







Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu

Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie i pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. That is breathtakingly GORGEOUS Agata! You've created such amazing Christmas pendents Wow! I wish you Happy Holidays and a Happy and Healthy 2018! Hugs, Gwendolyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous ornament Agata with beautiful details...have a wonderful Holiday!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful ornament! Love all the detail!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a wonderful ornament! I really love the rustic feel and the details are perfectly done.
    Happy Holidays!
    Hugs,
    Debbie

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW what a fabulous ornament Agata ... LOVE it!!! Happy Holidays to you & your family! Thanks for inspiration .. I can use it right about now! lol HUGS

    OdpowiedzUsuń