Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 16 września 2017

Clean and simple - moc życzeń


Cześć.

Ponieważ ostatnio tak w kratkę tu u mnie się coś pojawia, postaram się to

nadrobić w najbliższym czasie, jedyne co mi w tym przeszkadza,

 to notoryczny brak czasu na wszystko to co chciałabym zrobić.

I żadne "Panie czasu" mi tutaj nie pomogą, niestety.

Czas wykorzystuję na maksa i ciągle mam coś do zrobienia.

No właśnie, to, że nie jestem tutaj codziennie nie oznacza, że nic nie robię.

Robię dużo, tylko szukam chwili, na obrobienie zdjęć i wstawienie ich na blog.

Ale to się może w końcu poprawi. Taki plan jest.

A teraz kartka delikatna w swej prostocie "Moc życzeń".






Kartka powstała z papierów @DCWVInc.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

1 komentarz: