Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 27 czerwca 2017

Album dla Alusia + kartka - Witaj piracka przygodo!

Cześć.

Ten zestaw czekał długo na publikację.

Tym razem chcę Wam pokazać komplet - kartka urodzinowa i

mini album dla super chłopaka na jego 7 urodziny.

Zestaw w tematyce pirackiej - bo to chłopaki lubią najbardziej.

Wszystko wykonane z kolekcji papierów DCWV.

Zapraszam do oglądania, będzie sporo zdjęć. 
















Zestaw kartka + album zgłaszam na wyzwanie na blogu Diabelski Młyn.

4 komentarze:

  1. Piękny komplet, kolorowy, radosny 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest CZADOWE! i kartka i album. Uwielbiam pirackie historie i mam nadzieję, że mój synek też polubi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie radosny, kolorowy i energetyczny album! Superrrrr!

    OdpowiedzUsuń