Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 21 maja 2017

exploding box na chrzciny dla dziewczynki


Cześć Wam w ten niedzielny wieczór.

Taki czas nastał, że nie wiadomo kiedy, już jest 20:00. 

Lubię tą porę roku, gdy dzień robi się dłuższy z dnia na dzień. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak wspaniale wpisują się w 

exploding boxy Crafty Moly tekturki.

Przedstawiam pudełko na chrzest dla dziewczynki.


Na wieczku użyłam wspaniałej ramki z konwaliami.

541  Tekturka - Ramka w konwaliach - G5




Chrzcielnica wspaniale dopełnia wnętrza w exploding box.

107 Tekturka  - chrzcielnica- G4


Napis Pamiątka Chrztu Świętego wypełnia całą ściankę boczną. 

438d Tekturka napis  -  Pamiątka Chrztu Świętego duża- G4



Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo

Pozdrawiam


1 komentarz: