Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 5 października 2016

kwiecisty łapacz snów



Cześć. 

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować pracę, do której wykorzystałam wspaniałą

tekturkę Łapacz snów i zestaw piórek Boho Dreams.

Oto co z tego wyszło:




Tekturki użyte:

559 ŁAPACZ SNÓW 1 - G3

559 Tekturka - Łapacz snów 1 -  G3



1292 ZESTAW PIÓREK BOHO DREAMS G11

1292 Tekturka - Zestaw piórek Boho Dreams -  G11





Pracę można włożyć do ramki i powiesić na ścianie jako dekorację. 

Serdecznie Was zapraszam do sklepu Crafty Moly i przejrzenia 

tej wspaniałej kolekcji Boho Dreams oraz innych wspaniałych produktów, 

jakie ma w swoich zasobach sklep. 

Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz