Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 5 lipca 2016

Kartka serdeczna inspiracja dla Crafty Moly


Witam Was wszystkich serdecznie.

W ramach mojej dzisiejszej, pierwszej inspiracji na blogu Crafty Moly

chciałam Wam zaprezentować kartkę mediową.

Pobazgraną, pochlapaną, postemplowaną.

Tak się zastanawiam na jaką okazję się nada.

Serca sugerują, że jest to propozycja walentynkowa lub ślubna.

Myślę, że ta forma musi znaleźć nietypowego nabywcę,

bo nie każdy doceni takie "bohomazy".

Ja myślę, że ta kartka jednak nada się też do innych okazji.

Wszystko zależy jaki napis do niej dodamy.

Ja z zasady rzadko kiedy od razu doklejam napis do moich kartek.

Raczej dostosowuję to do okazji jaka ma się wydarzyć i wtedy dodaję

odpowiedni napis. 


W tej pracy użyłam tekturki serduszka z dużego arkuszu 30x30. 

Zdjęcie produktu znajdziecie na końcu mojego postu. 

Jedno serduszko pomalowałam farbami, żeby wyróżniało się z całej kolumny. 






Produkty użyte ze sklepu Crafty Moly:

506d Panel -Serca proste 30 x 30 - G18

Dzisiaj bałaganiarsko i mediowo, ale następny projekt szykuję już bardziej klasyczny. 

Fajnie jest pokazać, że tekturki można używać we wszelkich formach i stylach prac, 

niekoniecznie zawsze stylowo i klasycznie. 

Mam nadzieję, że zaciekawiła Was moja inspiracja. 

Zapraszam do sklepu na przegląd towaru, bo tam naprawdę piękne produkty znajdziecie

na każdą okazję. 

Dziękuję za uwagę, odwiedziny i pozostawione po sobie słowo. 

Pozdrawiam



3 komentarze: