Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 27 kwietnia 2016

Kartka spełniaj marzenia na urodziny - nowe wyzwanie Sisterhood of Crafters

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę urodzinową z idealnie nadającym się do tej

uroczystości napisem "Spełniaj marzenia".

Kartka została zrobiona na najnowsze wyzwanie na blogu

"The Sisterhood of Crafters", którego tematem tym razem są

URODZINY.

Kartka delikatna, romantyczna, nieco vintage dzięki staremu obrazkowi

z bukietem róż i innym elementom, które potuszowałam brązowym Distressem.







Serdecznie Was zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu

The Sisterhood of Crafters.

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i czasem zostawicie po sobie ślad

w postaci komentarza.

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. piękna karteczka- ooo- rami miałam zrobić;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous~Gorgeous...love all your beautiful details!
    From one of your 'sistahs' at TSH!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous~Gorgeous...love all your beautiful details!
    From one of your 'sistahs' at TSH!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely BEAUTIFUL creation Agata! I strive to create as lovely a card as you do! Thanks for always inspiring me! Hugs from Ohio, USA

    OdpowiedzUsuń