Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 23 października 2015

Album rodziny - drzewo genealogiczne


Cześć. 

W ramach inspiracji z produktami z korka w tym miesiącu mam dla Was

album rodzinny z drzewem genealogicznym. 

Idealnie na okładkę tego albumu wpasowało mi się drzewo wycięte w korku. 

Zastanawiałam się czy nie pokolorować jakoś tą wycinankę, ale stwierdziłam, 

że bardzo mi się podoba w naturalnej odsłonie i tak pozostanie.

Jedynie nieco pochlapałam tuszem 13 Arts. 











Grafiki z kwiatami użyte w mniejszym formacie są autorstwa Janet. 


Produkt Papelii z korka

Korek  DRZEWO życia  

Zapraszam Was do działu Papelii z elementami wyciętymi z korka.

Wyzwania:

1. http://brownsugarchallenge.blogspot.com/2015/10/challenge-169-anything-goes.html do 29.10

Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo. 

1 komentarz:

  1. Beautiful mixed media piece and perfect entry for our brown sugar challenges ATG challenge this week. Good Luck.

    OdpowiedzUsuń