Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 8 kwietnia 2015

sisterhood challenge - kwietniowy prysznic


Przez te święta nie miałam czasu się pochwalić, że dołączyłam do

zespołu projektowego

ARE YOU OUR STEP SISTER?

Nowa przygoda przede mną. Mam nadzieję, że sprostam zadaniu.

Dzisiaj w The Sisterhood of Crafters startuje deszczowe wyzwanie

i oto moja mediowa propozycja na ten temat:


Najpierw nałożyłam gesso i pastę strukturalną używając masek. 

Następnie pobawiłam się nakładaniem i chlapaniem farbkami ecoline tym razem.


Na koniec podkreśliłam kilka kółek czarnym cienkopisem chcąc nadać nieco charakteru.


Zadowolona jestem z efektu jaki powstał po chlapnięci farby bezpośrednio na papier,

powstały piękne krople deszczu.


Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie:

http://mixedmediamc.blogspot.com/2015/04/mixed-media-monthly-challenge-11-april.html
do 30.04

Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w wyzwaniu.

Macie czas do 19.04.

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. super interpretacja, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. This is AWESOME Agata! Love your technique! We are so happy to have you as our newest SISTER at the Sisterhood of Crafters.

    OdpowiedzUsuń
  3. praca- primasort! się dodałam do strony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the mixed media look of this card! It's so neat! xx Sandi Lee

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous mixed media card; love all the texture you added.

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a gorgeous piece, - love your umbrella! Thanks so much for adding it to our Mixed Media Monthly challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne tło wyszło! chyba też muszę popróbować takie cudo stworzyć <3 Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is gorgeous! It needs to be framed. Beautiful work and technique on this card!

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great card! It's beautiful. Thanks so much for joining us this month at The Mixed Media Monthly Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing texture!! I love your card!! Thank you so much for playing with us at The Mixed Media Monthly Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful! Love the vibrant colors and textures on the background. Thanks for joining us at The Mixed Media Monthly Challenge!

    OdpowiedzUsuń