Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 8 lutego 2015

February Stack a Holic challenge DCWV

Witam Was bardzo serdecznie.

Ale jestem spóźniona w tym miesiącu z postami. No za krótka doba.

Zapraszam Was do udziału w kolejnym wyzwaniu lutowym

February Stack a holic challenge! 

Należy zrobić pracę do mapek - LO lub kartki i wysłać na adres meganlloyd@dcwv.com.

 Ja tym razem zrobiłam kartkę.  

Z wielkim, ażurowym sercem i małymi I Kropkowymi tekturkami.

Oczywiście kartka powstała głównie z papierów DCWV, kolekcji 



Kwiatki własnej produkcji.




A tutaj mapka do kartki :




A taka jest do LO:


Materiały użyte:
- DCWV papiery
kolekcja Quince Blossom Stack 12x12
-Scor-Tape 5/8"

Jeszcze raz zapraszam Was do udziału.


1 komentarz: