Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 15 lipca 2014

Sketch N'Dies #11

Hej, hej.

Dzisiaj kolejna odsłona i nowy sketch na Sketch N'Dies.

Oto mapka, łatwa i przyjemna. Pamiętajcie, że należy stworzyć kartkę do mapki i użyć
elementu wyciętego wykrojnikiem. 

http://adieforasketch.blogspot.com/2014/07/challenge-11.html

W tym tygodniu sponsorem nagrody jest

 
a nagrodą jest ten zestaw






Oto moja propozycja z użyciem stempli Unity Stamps.
Miałam zestaw stempli " Celebrate Life i You're the Ticket"




Chciałam tą kartkę zgłosić na te wyzwania:

1. Stuck on Sketches U

http://stuckonusketches.blogspot.com/2014/07/july-11-die-cut-challenge-going.html
do 24.07

2. Daring Cardmakers
Daring Cardmakers
do 17.07

3. Inkspirational Challenges
Inspiracja zdjęciem

http://inkspirationalchallenges.blogspot.co.uk/2014/07/challenge-60-photo-inkspiration.html
do 18.07

9 komentarzy:

  1. Very well done!! It is incredible!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! Love that vintage looking! Thank you for sharing it with us at SOUS Die Cut Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautifully arranged! Love the combo of blues, white & kraft. Thanks for playing along with the Daring Cardmakers this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful card! This is a style I just don't know how to do well. But you clearly do! Thanks for playing along with at Inkspirational! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja mapki, taka wakacyjna i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful design with a real sense of movement. Thank you for joining us at Inkspirational Challenges. Come back next time! Marina

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing your great card with us at SOUS....love all the layers and texture!

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowa ta karteczka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń