Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 24 stycznia 2014

na narodziny w zielonym


Dla malucha, świeżo przybyłego na świat.

Niezbyt napaćkana. Uniwersalna.

Zielony papier z brokatowymi kwiatami nabyty w Lidlu w okresie świątecznym, żółty - z Lemonade.




Wyzwania:

1. Unscripted Sketches

Sketch240

do 24.01

 Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta dzisiejsza Twoja propozycja, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! A jeżyk skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, wesołe kolory -poczułam wiosnę! Jeżyk jest słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna karteczka, a najbardziej podoba mi się jeżyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, żywe, jaśniutkie, wesołe, idealne na dzisiejszy dzień. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Very sweet card--your hedgehog is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna tonacja barw- zieleń skojarzyła mi się z nowym życiem.... Kolor bardzo wymowny. Jeżyk dodaje ciepełka.... Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyk robi cała robotę ;D do niego nic już nie trzeba, taki słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I think you coloured this and it's fab! Thank You for playing with us at Unscripted Sketches this week! I hope you will join us next week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, ale słodziak z tego jeżyka :) Też mam podobne naklejki i zastawiałam sie jak je użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, słoneczne kolory, a przeszycia perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa. Twoje prace są przepiękne, a karteczka przesłodka i ten jeżyk - świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszła a jeżyk słodziak :) papiery lidlowe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń