Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 10 stycznia 2014

dla babci 2

 Następna propozycja dla babci z mieszanki papierów Studio 75 i UHK Gallery i jakiegoś, którego 
producenta nie znam. 

Prosta.





Wyzwania:

1. Kreatywnie i z pasją

http://e-kaleta.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-1-3-kolory.html  http://e-kaleta.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-1-3-kolory.html

do 16.01

2. ScrapCafe

http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/01/602-wyzwanie-styczniowe-oraz-wyniki.html

do 15.01

13 komentarzy:

  1. Słodka karteczka z zachowaniem wymogów wyzwania ... super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, ale robiąca wrazenie, cudo:))powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna karteczka. Piękne połączenie papierów i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna radosna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest ładna, ale czy prosta?... Jak dla mnie to na dzisiejszy dzień tajemnicza praca.... Ale nauczę się scrapkować !!! Właśnie zaczynam tą przygodę- mam nadzieję, że mi się uda :).
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. może i prosta ale jaka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W prostocie siła :)))) ... jak powiadają !
    Śliczna praca ! Ten papier z bratkami cudowny !
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Cafe

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna kartka, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnie i z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superow! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe!

    OdpowiedzUsuń