Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 30 lipca 2013

Specjalnie dla Volga Scrap

Ta kartka powstała na wyzwanie na blogu Volga Scrap. 
Dzięki mojej kartce "ślub w brązie i czerwieni" zostałam zaproszona do
stworzenia kartki do sketchu (poniżej). 
Oczywiście było sporo czasu, ale ja w ostatniej chwili stworzyłam to co widać poniżej.


Sketch wcale nie łatwy. Było dużo elementów. 
Miałam kłopot jak się za to zabrać. 
Poszłam na żywioł. 
Mam nadzieję, że mi się udało choć trochę nawiązać do mapki. 



Kartka powstała do tego sketchu. 


Wcale nie był łatwy do interpretacji. 

Zapraszam chętnych do udziału. Wyzwanie trwa do 25.08

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Cudna!
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, lubię takie delikatne.Twój styl jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka jest po prostu niesamowita! lekka, zwiewna, a tak czarująca, że ahh!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń